Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Jelentkezők

2012.12.20. 17:02 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Váratlanul ért Cindy hívása. Általában Sean volt az, akin keresztül tartottuk a kapcsolatot, de most személyesen hívott. Hosszan mesélt, s eleinte nem igazán értettem, miért tárulkozik így ki előttem. Nem baráti volt azonban leginkább a beszédének tónusa, mint inkább üzleti. Amit megtudtam: Nem sokkal azután, hogy titkárnőként odakerült Sean irodájába, viszonyt kezdtek. Ő először főnöke pénzére hajtott, de rájöttek, sok közös van kettejükben, s egyre jobban megkedvelték egymást. Sean meglehetősen visszafogott volt, Cindy ellenben mindig is kicsapongó életet élt, élvezte az életet, a mának élt. Az ő kérésére Sean néha-néha hozott ismeretlen férfiakat harmadiknak, majd mikor Cindy felvetette, hogy főnöke remek kapcsolatait kihasználva miért nem csinálnak üzletet belőle, már Sean sem nagyon ellenkezett.

Cindy lányokat szervezett be, akik pénzért elkísérték a kuncsaftot társasági összejövetelekre, éttermekre, szórakozóhelyekre, éjjel pedig ágyba is bújtak velük. Cindy is sűrűn kínálta fel magát, először a pénz miatt, később élvezetből, mert libidója mindig magasan szárnyalt. A befolyt pénzből finanszírozta plasztikai sebészét és vett egy értékes ingatlant. A szolgáltatás híre lassan, de biztosan, a fű alatt terjedt, szájról-szájra. Pár év elteltével már kb. 10 lánynak tudott többnyire rendszeres "programot" biztosítani California, Colorado és Utah államokban. Nem jelentős szám, de nem is hétköznapi call-girl futtatásról volt szó. Sean és ismerősei révén tehetős pénzügyi emberek és más üzletemberek üzleti útjaihoz biztosítottak igényes "kísérőt". Kb. amilyen feladatot nekem is adtak Danny esetében. Az utolsó pár évben Sean irodájában Cindy már szinte kizárólag csak ezeket az ügyeket intézte, eredeti feladatkörére Sean felvett egy másik titkárnőt. Voltak extrém igények is, de ők a bizarr felkéréseket karakteresen visszautasították. Időnként női ügyfelek is jelentkeztek, akik férfi kísérőt kértek, ezért Sean szerzett két embert, akikkel azonban nem nagyon voltak megelégedve.

Hogy mindezt miért mesélte el nekem? Csömöre lett a sok utazásból, az állandó szervezkedésből és pihenésre vágyik. Felajánlotta, hogy mivel olyan ügyesen megoldottam pár esetet, vegyem át a szervezést és osztozzunk a bevételen 60-40 arányban. Megkapom a lányokat és a két férfit és a hosszú ügyféllistát.

Rövid habozás után nem fogadtam el ajánlatát, mert nekem is jórészt csömöröm volt a szervezésből, ill. számomra ismeretlen lányokat nem szívesen küldenék sehova. Viszont azt felajánlottam, hogy alkalmanként megkereshet, mint eddig is, ha valami érdekes feladat van. A sima ágybabújás nem az — de ezt tudta ő is.

Cindy azonnal rávágta: Ha érdekes feladatra várok, akkor van olyan 3-4 tehetős asszony, akik nem tudnak mit kezdeni sok szabadidejükkel. Heterók. Már régóta ígér nekik valami huncutságot.

"Paul?" — kérdeztem azonnal.

"Ááá, ugyan, Paul... Szép srác, de megbízhatatlan."

"Rendben, töröm rajta a fejemet" — feleltem eltűnődve.

 

----------oOo----------

 

Jake ötlete meglepő volt.

"Adjunk fel egy hirdetést!"

"Micsoda?" — kérdeztem.

És lám, egy héttel később, ma éppen arra várok, hogy a Jake által az internetre feltöltött hirdetésre jelentkezők első csoportja megérkezzen. A Seagaze Drive-on kibéreltem egy irodát. Egyszerű irodabútor volt benne eredetileg is, az megfelelt nekem is. Kb. harmincan jelentkeztek a hirdetésre, de ennek a felét Jake kapásból kivágta a kukába, mivel az eredeti feltételeknek (életkor, testalkat stb.) sem feletek meg. A fele maradt hát meg úgy, hogy "szemlére érdemes". A mai napra ötöt vártunk.

pucér csajMelinda a bőrfotelben hevert meztelenül, én meg épp az ajtóhoz indultam, mert megjött az első. Csupán egy testhez simuló top volt rajtam és a szandál. A srác meghökkenve konstatálta, hogy alul csupasz vagyok és szemei mereven bámulták frissen borotvált puncim. Köszöntöttem, majd zavartan felkapta fejét és viszonozta köszöntésem. Bekísértem a szobába, ahol a meztelen Melinda várta.

Röviden vázoltam, hogy milyen testi és szellemi, érzelmi adottságokkal rendelkező férfit keresünk, s hogy milyen várható feladatok elé kell néznie. A srác helyes volt — már fotója alapján is — huszonéves, barna hajú.

Megkínáltam üdítővel, csipsszel, cigivel, minden félével és elkezdtünk beszélgetni. Volt egy kanapé is a szobában, ott kényelmesen elfértünk, Melinda a fotelből lesett, a srác meg őt. Kommunikációs képességeivel akadtak problémák, meg zavarban is volt a látottak folytán. Ezt viszont akarattal terveztem így. Olyan férfit kerestem, aki magabiztos, határozott még a legmeglepőbb helyzetekben is, s igazából neki kell majd zavarba hoznia (persze kellemes zavarba) a női kuncsaftokat. S ha meglát egy puncit, akkor ne ijedjen meg!

Bő negyedóra bájcsevegés után kértem, dobja le a ruháit. Kissé meglepődött, el is vörösödött (vajon mire számított?), de megtette. Teste izmos volt, bár formára nem túl szép vagy arányos. Farka megszeppenve lógott. Mielőtt visszaült volna a kanapéra, kezembe kaptam farkát és lassan kezelésbe vettem. Mondtam, meséljen magáról. Ismét zavarba jött, én meg számba toltam a falloszt és szopni kezdtem. A helyzet elég szürreális volt. A srác értetlenül makogott, a farka nem állt fel, teste izzadt. Még pár perc, mindhiába. Kihúztam számból, majd szóltam menjen el zuhanyozni. Reméltem összeszedi magát, mire visszatér.

Összenéztünk Melindával és csak csóváltuk fejünket. Dugásokat ígértem éhes puncijának, de az elsőnek még fel sem áll. Mi lesz ebből?

fasszopás cumiVisszatért, s úgy tűnt, frissen, üdén, jókedvűen. Az azért egy kicsit erőltetett mosoly volt arcán. Megkérdeztem szeret-e nyalni, majd bólintása után Melinda felé irányítottam. Leguggolt és beletemette fejét a csinos szöszi lába közébe. Melinda lehunyta szemeit és várt... Kisvártatva halk nyöszörgés hallatszott szájából és a srác farka is kezdett erőre kapni. Melinda nem sokáig bírta türelemmel, megragadta a dákót és bevezette lyukába. Mozgása ritmustalan volt, arcára feszült figyelem ült. Nagyon koncentrált, de vagy tíz perc erőtlen próbálkozás után Melinda megunta és kihúzta a még mindig puha húsdarabot.

"Bocs, nem tudom mi van... Nagyon izgulok" — mentegetőzött.

Magamhoz intettem és újra letoltam farkát torkomba. A punci íze remekül érződött rajta. Minden tudásomat latba vetve sikerült keményre állítani és már lőtte is magját számba, amit gyorsan lenyeltem. Közöltem a sráccal a tényt, miszerint nem őt keressük. Megköszönte a lehetőséget és kikísértem az ajtóhoz.

A második egy vékony, de nagyon szálkásan izmos fekete fiú volt, 23-nak mondta magát — valójában pár évvel fiatalabb is lehetett. Puncimat meglátva már az ajtóban magabiztosan és barátságosan reagált. Amikor a fotelben meglátta a csupasz Melindát, még nagyobb derűre fakadt. Azonnal levette pólóját, de szóltam neki, először beszélgessünk. Szép, izmos felsőteste Melindát is beindította, aki a fotelben heverve masztizni kezdett. A srác, J-Dee, nadrágja dudorát markolászta a szerinte túl hosszúra nyúló csevegés alatt. Mivel láttam, hogy kommunikációs képességei nem túl kifinomultak, elküldtem zuhanyozni.

fekete fasz néger faszA zuhanyból már persze csupaszon tért vissza és szó nélkül megindult Melinda irányába. Letérdelt a fotel elé és nyelvével kényeztette csiklóját. J-Dee farka jó eres és hosszú, talán 23 centi is megvolt. Mikor tövig mártotta Melindába, erőteljes nyögés hagyta el a lány torkát. Innentől kezdve vagy negyed órán át Melinda nyögéseinek és lyuka hangos cuppogásainak egyvelegét lehetett csak hallani, szakadatlanul. Aztán hirtelen egy még hangosabb sikoly és Melinda elment, szerintem másodjára. J-Dee kihúzta farkát és verni kezdte, de megelőztem és gyorsan számba kaptam. Kimondottan édes volt az íze és húsa rendkívül forró, forróbb, mint a megszokott. Felgyorsítottam és szintén forró spermája teljesen eltelítette számat, alig győztem nyelni. Nem tudom szedett-e valamit, ami megnövelte a mennyiséget, mindenesetre előnyös volt.

Szopás után próbáltam újfent társalgásba elegyedni vele. Kérdésemre, hogy mennyit bír, széles vigyorral közölte 4-5 menetet szokott az asszonnyal. No, gondoltam, majd úgyis kiderül igaz-e ezen túlzónak tűnő állítás. Azzal búcsúztam el, hogy még keresni fogom. Kommunikációs képességeinek teljes hiánya elég aggasztó volt.

A harmadik szintén fekete srác volt, és persze szép izmos — nem csoda, ez feltétel volt a jelentkezéskor. J-Deevel ellentétben bőbeszédű, bár ne lett volna. Útszéli, unalmas és fellengzős dumája nagyon nem jött be nekünk. Farka rendben volt, és borotvált, ami hirtelen arra késztetett, hogy elképzeljem J-Deet kopasz farokkal. Rajta igen jól mutatna, gondoltam magamban. Ez a srác is jól teljesített, gond nélkül megkefélte Melindát, kellemes volt szopni is, és a végén szintén számban ment el. Egyébiránt semmi érdemleges nem történt.

Negyedikként állított be Hank, aki első látásra megtetszett. Vele társalogni is lehetett. Eredetileg német származású, ott is született és csak ötéves korában települtek át Amerikába. Nemcsak neve, hanem hanglejtése, modora és gesztikulációi is rendkívül emlékeztettek Hansra, akivel annakidején oly sok kellemes kalandban volt részem. A spanyolországi körútra máig mint egyik legizgalmasabb időszakomra tekintek vissza.

nagy faszHank modellként dolgozott Los Angelesben, s ennek megfelelően gyönyörű teste és sármos, megnyerő arca, mosolya volt. Rövid, sötétbarna haj, enyhén borostás, üde és illatos arc, igéző szempár. Fehér inget viselt, amit csábítón kigombolt, hogy meglássuk izmos, szőrtelen, napbarnított mellkasát. Mikor megkértem, hogy vetkőzzön, szintén látszott rajta, hogy nem először vetkőzik idegenek előtt. Izgató és szexi volt. Melinda szemei majd kiestek, szinte nyáladzott a lány. Hank pont úgy festett, mintha most lépett volna le egy divatmagazin címlapjáról. Hófehér alsónadrág volt rajta, kissé átlátszó, vékony anyagból. Farkának körvonalai remekül kirajzolódtak. Melinda átült hozzám a kanapéra és Hank közöttünk foglalt helyet. Remekül szóval tartott minket, értett a nők nyelvén. Mikor munkájáról faggattam, elpanaszolta, hogy bár élvezi, a modell szakmában a modellek, a fotósok és a ruhatervezők között elég sok a buzeráns, akik állandóan megkörnyékezik és egyre kínosabban érzi magát. Ő a nőknek akar tetszeni.

Melinda eközben gyengéden simogatta izmos mellkasát. Habár számomra nem ez a döntő, a szépet én is szeretem és jó volt Hankre ránézni. Melinda közben rátért Hank mellbimbóinak szopogatására, én meg az alsónadrágban dudorodó dorongot vettem kezelésbe. Rövid, bemelegítő kézimunka után számba kaptam. Farka szép formás volt, de nem nagy, olyan 17 centi. Rövidre nyírt, fekete szőrzete jól mutatott. A hosszúra nyúlt előjáték után belekóstolt a szőke lány csutakos vágatába, majd Melinda örömére végre behatolt. Gyors, de alapos dugás következett, amit szótlanul szemléltem.

Mikor pozitúrát cseréltek, kihasználtam az alkalmat és újfent letoltam torkomon a lüktető falloszt, majd a puncit kényeztettem nyelvemmel. Melinda lyuka forró volt és szaftos. Visszadugtam a farkat, hogy folytassák. Hank szálkás izmai megkapó látványt nyújtottak a szüntelen mozgás közepette. A tetőponthoz közeledve arca megkeményedett és Melinda felé odaszólt: "Hova?" Melinda meglepedten felém mutatott. "Ide!" — kiáltottam, s már lövelt is. Egy része arcomon landolt, de a másik felét sikerült számba kapnom. Hank visszaült közénk a kanapéra és cseverészve pihentünk.

Az ötödik, egyben aznapra utolsó jelentkezőt hiába vártuk — nem jött. Telefonján sem volt elérhető. Fotója alapján jóképű, szőke srác volt, barnára sült testtel, de nem sikerült élőben ellenőrizni ezt. Nekiültünk hát kiértékelni a napot. Nem volt sok vita köztünk: Hank tuti befutónak bizonyult, én még J-Dee-ben is láttam fantáziát.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr774975056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: melinda hank j-dee
süti beállítások módosítása