Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A pincérnők

2012.12.19. 12:58 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Melinda szinte naponta hívogatott, hogy van-e újabb meló. Erősen gondolkodtam azon, hogy esetleg elvinném kedves barátnőmhöz Sue-hoz, illetve a szomszédjukhoz, aki amúgyis mindig kanos volt, de nem tartottam elég kalandosnak ezt az ötletet. Aztán jött Sean hívása és egy csapásra megoldódott a további tréningezés lehetősége Melinda számára.

Cindy legutóbbi gangbang partiján — amin én nem vettem részt egyéb elfoglaltságaim miatt, csupán a múltkorin, amin összehozott a sors minket — Sean megismerkedett egy üzletemberrel, aki egy gyerekkori barátjának szervez épp szülinapi partit. Fejébe vette, hogy topless felszolgáló lányokkal tenné emlékezetessé az estet, de a cateringes cég ezt nem vállalta. Ekkor fordult Seanhoz, aki már megbeszélte a cateringesekkel, hogy ő küldi a felszolgálókat. A feladat tiszta volt, egyszerű, az árban is gyorsan megállapodtunk feltételesen. Easy money. Sean megint Violettet akarta, bizonyára teljesen belebolondult, de erre a feladatra én is megfelelőnek tartottam, viszont harmadiknak Melindát is javasoltam, mivel 50 fő körüli rendezvényről volt szó.

Ha minden üzleti tárgyalás és egyeztetés ilyen könnyen bonyolódna! Tíz perc telefonálás után hívtam Seant, hogy mehet a móka.

A rendezvény napján Melinda különösen ideges volt, elvégre ez volt az első alkalom, hogy nagyobb "nézősereg" előtt kellett feltárnia kincseit. Violet ezzel szemben csupa mosoly volt, fülig ért a szája. Már a helyszínen voltunk, a szervező férfi irodájában, vele és Seannal beszélgettünk félrehúzódva. A cateringesek egy rakás italt, szendvicset, süteményt és egy tortát hoztak és az általuk biztosított két srác szorgalmasan készítette elő a buli ezen hátterét. Jó hír volt Melinda számára, hogy csak a torta átadásától jönnek majd elő a cicik, addig lesz elég idő, hogy feloldódjon.

Nemsokára elkezdtek megérkezni a vendégek. Eleinte csak elvétve, majd a meghirdetett kezdőponthoz közeledve egyre sűrűbben érkeztek a meglehetősen elegáns, az erős középosztályhoz tartozó húszas-harmincas-negyvenes párok, nők, férfiak. Sean elmondása szerint ez céges ill. baráti összejövetel, a rokonokkal külön ünnepel majd a srác. Szinte mindannyian a pénzügyi szektorból kerültek ki, biztosítók, bankok, brókercégek alkalmazottai voltak. A hatalmas irodában nem volt gond ennyi embert fogadni.

A két cateringes sráccal gyorsan átbeszéltem a teendőket, s közben már osztogattuk is a welcome drinkeket a vendégek közt. Sean elvegyült a tömegben, gondolom ismerkedett, szélesítette "üzleti körét".

Az első félóra elég unalmasan telt. Felszolgálónak, most már tudom, soha nem mentem volna. Dögunalom s egyben stressz is, rohangál az ember ide-oda s közben szélesen vigyorog, mert kedvesnek kell lenni, akkor is, ha feltörte a cipő a lábadat, mint jelen esetben nekem. A bőbeszédű Violet már bőszen csevegett, rá is kellett szólnom időnként, hogy mozogjon a vendégek között. Melinda remekül végezte a feladatot, s szemmel láthatóan lenyugodott. Vajon mi lesz, ha elérkezik a pillanat?

Elfogyott az ital a tálcámról, ezért hátramentem a cateringes szobába, hogy pótoljam. Kicsit kifújtam magam és elpanaszoltam a srácnak mennyire fáj a lábam. Huszonéves, helyes srác volt, rövid barna hajú, vékony. A kollégája a teremben felügyelte a fogyasztást, míg ő előkészítette az italokat, koktélokat kevert, stb. Meglepetésemre épp kezembe nyomott egyet.

"Ez megnyugtat" — mondta mosolyogva.

"Kösz" — s már le is nyomtam a kicsit pikáns, gyümölcsös koktélt. "Klassz. Miből van?"

Elkezdte sorolni, de nem maradt meg. A felét nem is ismertem az összetevőknek. Ananász volt benne, az tuti. Pár percig csevegtünk még, majd viszaviharoztam az italokkal. A hangulat már nagyon jó volt, látszott, hogy összeszokott társaság. Hirtelen valaki megragadta a karom. Sean volt az. Félrehúzott és fülembe súgta, hogy félóra múlva torta. No, ezt a hírt gyorsan én is továbbadtam, mikor elhaladtam Melinda és Violet mellett.

Mikor visszatértem a sráchoz (Tommy) az üres tálcával, a következővel fogadott:

"Mikor dobjátok le a ruhát" — kérdezte kaján mosollyal.

"Már várod, mi?" Bólintott. "Kis perverz" — feleltem és homlokára nyomtam egy puszit. "Nemsokára. Készítsd elő a tortát!"

m78-2.jpgMegtöltötte poharaimat és vissza a terembe. A bor, a konyak és pezsgő fogyott a legjobban, persze a sör után, ami Melinda reszortja volt. A szervező valami beszédet mondott, történetket mesélt a társaságnak, amiken jókat vidultak és Sean intett, készülődjünk. Violet és Melinda is visszatért Tommyhoz. A torta remekül nézett ki, rajta a felirat "Boldog szülinapot Timothy". A teremben lekapcsolták a fő lámpákat, így félhomály lett. Melinda levette blúzát, kezébe nyomtam a tortát, de nagyon remegett.

"Ez így nem lesz jó." — montam neki aggódva.

"Majd én" — szólt Violet, aki közben szintén ledobta felsőjét. A választ meg se várva mosolyogva kapta ki Melinda kezéből a tortát és indult a félhomályba. Melinda bosszankodva lépett utána. Hirtelen megszólalt mögöttem Tommy.

"Te nem?"

Értetlenül néztem vissza rá. A mellemre mutatott.

"Óóó, persze!... Dehogynem..." — mondtam zavarodva. "Vagyis inkább így..." és a blúz helyett miniszoknyámat toltam le. A lenge blúz csak köldökömig ért, frissen borotvált puncim így csodásan látszott.

"Húúha!" — mondta Tommy kicsit elvörösödve.

"Tetszik?" — kérdeztem.

"I-igen..." — felelte félénken és még vörösebben.

Elmosolyodtam. Visszatértem a terembe, mert ott most fontos történések zajlottak. Nagy üdvrivalgás közepette került átadásra a torta, a lámpák felkapcsolása után pedig a meztelen mellek látványa még hangosabb tetszést keltett. Ahogy elhalgatott a konferanszié, megszólalt a diszkózene és bekapcsolták a sokszínű partilámpákat. A vakító neonfénynél sokkal kellemesebb volt és kellőképpen világos. Odaléptem Melindahoz és kezébe nyomtam egy konyakot, hogy húzza le gyorsan. Már nem remegett, de szó nélkül lehúzta. Jól nézett ki topless-ben. A felszolgálás a torta után továbbra is folytatódott, de már kisebb intenzitással és így alkalom nyílt a lazulásra. Violet sokat mosolyogva elvegyült a vendégek közt, Melinda is talált hódolót, én meg épp azon gondolkodtam, hogy a csupasz fenekemet megragadó hájpacnival mit kezdjek. Megfordultam és kezébe nyomtam egy pezsgőt, hogy legyen mit fogdosnia. Láthatóan nem volt már színjózan, izzadt feje puncimra meredt, majd bugyuta vigyorral nézett fel rám.

"Jól megnéztél?" — kérdeztem.

"De harapós vagy bébi" — motyogta vissza.

Odahajoltam hozzá és a fülébe súgtam:

"Nézhetsz, de semmi tapi. Rendben?"

A választ nem is vártam meg, továbbléptem. A nézés viszont felizgatott, mint mindig és jólesett, ahogy az emberek megbámulták egyre nedvesebb puncimat. Melinda négy férfi társaságában csevegett épp, leültették közéjük és jól mulatott. Szerencsére feloldódott végre. Csupasz mellein igazán klasszul mutatott a színes diszkólámpák fényjátéka. Mikor elhaladtam mellette, csak akkor vettem észre, hogy volt értelme sokat gyakorolni a miniszoknyával. Puncija nem hivalkodón, de remekül látszott és a csillogásból ítélve Melinda is benedvesedett rendesen.

Leintett egy pár. Már kérdeztem is mit hozhatnék, de közbevágott a férfi:

"Nem ülsz le egy pillanatra?"

Gondolkodás nélkül leroggyantam a székbe. Kedvesen mosolyogtak, én is viszont.

"Gyönyörű punci" — közölte váratlanul a nő.

"Köszönöm" — feleltem, s láttam, a hölgy mohón legelteti rajta csillogó szemeit.

"Sűrűn csinálod ezt?" — kérdezte a férfi.

"Ez az első alkalom" — mondtam.

"Magabiztosnak tűnsz."

Válaszként a tálcán maradt három pezsgőt szétosztottam magunknak. Koccintottunk. Combjaimat szélesre tártam és tovább csevegtünk. Marhára élveztem a helyzetet. Ők is. Kisvártatva észrevettem, Sean int felém. Feltápászkodtam és odasiettem. Közölte, innentől csak sört szolgálunk fel, nehogy teljesen lerészegedjen a társaság. S ekkor megsimogatta hasamat, majd hirtelen belémnyúlt. Felszisszentem. Elmosolyodott.

"Látom jól érzed magad."

"Nem vészes" — feleltem mosolyogva, s elindultam hátra, Tommyhoz.

Tommy szegény el volt zárva a társaságtól és egyedül iszogatta sörét mikor benyitottam hozzá. Felcsillantak szemei ahogy beléptem. Odaléptem vele szemben és felültem az asztalra. Lopva tekintett széttárt lábaim közé, s megállás nékül fecsegett, biztos így vezette le feszültségét. Édes volt, én meg türelmetlen.

"Pofa be!" — szóltam rá.

Riadtan tekintett vissza Tommy.

"Jaj Tommy, ne bénázz már, nyalj!" — förmedtem rá.

Arcszíne a falfehérről hirtelen vérvörösre váltott én meg megragadtam fejét és puncimhoz húztam. Megjött az első nyelvcsapás. Majd a többi. Végre. Nem is csinálta rosszul, jött a gyorsabb tempó, majd az én orgazmusom. Megkönnyebbültem.

Nyomtam egy puszit a homlokára és visszasiettem a terembe. A túlsó végen egy pucér lány szaladt át az egyik csoporttól a másikhoz, halkan sikongatva. Violet. Teljesen csupaszon. Odasiettem Seanhoz, hogy rendben van-e ez így? Nem túlzás egy kicsit? Sean sem helyeselte a dolgot, mondta megkérdi a szervezőt.

Közben megragadták a karomat balról, hogy hozzak még sört.

m78-1.jpgAhogy visszaértem, Sean közölte, valóban nem erről volt szó, de nincs gond. Szex nem lehet a vendégekkel, de meztelenkedés igen. Már beszélt Violettel is. Remek. Közben éreztem, hogy simogatják a csupasz fenekemet hátulról. Nem durván, mint a múltkor. Hagytam. Seannal még jópár percet beszélgettünk, s közben szinte megállás nélkül éreztem a gyengéd cirógatást fenekemen. Aztán Sean odébbállt én meg lassan megfordultam. Két harminc körüli srác vigyorgott rám. Hellyel kínáltak, amit el is fogadtam, kettejük közt az üres széken. Sört is toltak felém, azt is elfogadtam. Leginkább félig nyitott combjaim közé bámészkodtak és ajánlatokat tettek egy hármas felállásra. Sajnos ki kellett ábrándítanom őket, mondván a szex semmilyen formája nem megengedett. Szimpatikusak voltak egyébként. Hamár nem adtam be a derekamat és szexről szó sem lehet, akkor legalább a mutassak valamit — győzködtek. Kényelmesen elhelyezkedtem a széken, széttártam lábaim és kigomboltam blúzom, így melleim is szabaddá váltak. Na ez már kedvükre való volt. Megint teljesen eláztam a testemet vizslató kedves tekintetektől. A távolban Violet ült egy nagydarab fekete ölében széttárt lábakkal és szórakoztatta a kisebb társaságot. Melindát nem láttam épp sehol. Sean intett megint.

"Bocs fiúk" — és odasiettem hozzá.

"Jól nézel ki" — közölte Sean kigombolt blúzomra és csupasz alsótestemre utalva.

Amiért hívott, az pedig az volt, hogy mind Melinda, mind Violet túl elfoglalt, szaladjak körbe a társaságon, hátha akarnak még fogyasztani.

Amíg ők szórakoznak én rohangálok! Remek.

Végülis egy szál kigombolt blúzban nem is volt olyan rossz végigmenni a társaságon. Három helyen adtam meg a telefonszámomat, többek közt annak a szimpatikus párnak. Tucatnyi szexuális ajánlatot utasítottam vissza, és két felkérést fotózásra. Végre megtaláltam Melindát, új csapata érdeklődő fiatal srácokból állt. Melinda miniszoknyája már nagyon felcsúszott és combjai is nagyon szélesre voltak tárva, valójában tehát teljesen kitárulkozott a fiúknak. Láttam rajta, teljesen fel van izgulva. Mikor odahajoltam hozzá, én is kaptam pár dícsérő megjegyzést.

"Baszni akarok!" — lihegte fülembe Melinda.

"Nem lehet."

Ez a válasz meglehetősen ingerültté tette. Pár percig próbáltam nyugtatni, mindhiába. Aztán megragadtam a kezét és félrevezettem.

"Bocsi fiúk, pár perc az egész" — mondtam nekik.

A durcás Melindat bevezettem Tommyhoz, aki megörült, hogy megint van látogatója. Ledobtam blúzomat, Melinda is lehúzta szoknyáját. Letérdeltem Tommy elé és előhúztam farkát. Tommy szóhoz sem jutott. Ahogy szoptam, két kézzel rángattam le nadrágját. Intettem Melindanak és átdugtam az ő szájába. Tommy még mindig szótlanul, de széles vigyorral nézett rám. Melindat felültettem az asztalra és szóltam Tommynak, hogy kefélje meg. Hiszen ő nem vendég, a tiltás pedig a vendégekre vonatkozott. A srác boldogan engedelmeskedett. Magukra hagytam őket. Mikor visszatértem a terembe, akkor vettem észre, hogy blúzomat otthagytam, de végülis teljesen mindegy, úgyis kigombolva hordtam, semmit nem számít. Most már én is teljesen csupasz voltam, mint Violet.

A fennmaradó idő alatt két kisebb csoporttal csevegtem, egész kellemes társaság voltak. Az emberek már indultak hazafelé, már csupán 10-15 ember lehetett. Mégegy középkorú pasinak adtam meg a telefonszámomat, aztán Sean félrehívott és végre bemutatott a szervezőnek, aki a szokásos "gyönyörű a tested" hízelgések után kifejtette mennyire elégedett a mai esttel. Tekintete mohón vizslatta domborulataimat. Láttam rajta, nagyon kanos. Én is csak egy fikarcnyi nyaláson voltam túl aznap. Odaléptem hozzá és megragadtam a dudort nadrágjában.

"Hol a főnöki szoba?"

m78-3.jpgSzó nélkül elvezetett a terem végébe, majd elővette a kulcsot és beléptünk. Bezárta az ajtót és felkapcsolta a villanyt. Körbejártam a szobát és leültem a főnöki bőrfotelba. Élvezettel húzta le a sliccét. Letoltam a torkomon és éhesen, mohón szoptam. Teljesen borotvált dákója volt, de meglehetősen borostás. Mikor megunta, leguggolt elém és mélyen belémnyalt. Tommy jobban csinálta, érzéssel, kiváncsiskodva, kutakodva. A főnök túl gépies volt. Végre megunta ezt is és belémhatolt. Miközben döfködött, azon gondolkoztam, Tommynak milyen finom volt a farka. Narancs és mandula íz jutott róla eszembe. Érdekes. A főnök felgyorsult és megragadtam farkát. Nem akartam, hogy belém élvezzen. Leguggoltam és torkomba vertem. A forró nedű kicsit megnyugtatta keződő torokfájásomat. Az egész nem volt tíz perc.

Mire visszaértem már csak 3-4 ember lézengett, ők is búcsúzkodtak. Tommy és a másik cateringes srác buzgón takarított, Melinda és Violet egy sarokban diskurált Seannal. Csatlakoztam hozzájuk. Melinda teljesen kisimult, nyugodtan és kis mosollyal üdvözölt. Tommy jól megkefélte ezek szerint. Aztán felöltöztünk, Sean felajánlotta, hogy hazaviszi Violetet, én meg Melindát hívtam meg éjszakára.

Hazaérve gyorsan lezuhanyoztunk és olyan mohón kaptuk be a mirelit pizzát, mintha egy hete éheznénk. Vacsora után pedig egy-egy pohár vörösbor kíséretében elvonultunk a hálószobába és felváltva nyaltuk egymást orgazmustól orgazmusig. Melinda gőzölgő lyuka mágnesként újra és újra magához vonzotta fürge nyelvem és ujjaim. Az egész napos rohangálás erősen lefárasztott, jólesett hát a bódító nyalakodás.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr574973042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: melinda sean villantás exhibicionista violet
süti beállítások módosítása