Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Váratlan vendégek

2012.12.19. 19:16 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Másnap kellemesen ébredtem. A buzgó tanonc, Melinda melleimet csókolgatta a franciaágyon. Meztelen testének formás domborulatai bizsergetőn hatottak a felkelő nap fényében. Most láttam csak milyen klassz feneke van. Csodás körte-formájú melleit mindig is irigyeltem; engem kisebb csecsekkel áldott meg az ég, igaz azok jó kemények voltak, bimbóim gyorsan és sokáig tudtak állni. Luc teljesen odavolt értük anno, és többször is lebeszélt a nagyobbításról. Mi nők mindig nagyobbat akarunk. Mellből is és péniszből is. Mintha a méret számítana egyedül.

leszbiAztán életem során igen sokan megdícsérték melleim, mert valóban szép a formájuk, s ezzel végleg meggyőztek: nincs szükségem szilikonra. A mű dolgokat amúgy se bírtam. Ahogy Melinda játszadozott kőkemény melleimmel, én az övéit bámultam. Észrevette, hogy felébredtem, s mohóbban habzsolt. Felhúztam egyik lábát, hogy könnyen hozzáférhessek puncijához. Betoltam két ujjat és gyengéden dugattyúztam. Ekkor csörrent meg a mobilom. A fenébe!

Jake volt az. Közölte, fél órán belül nálam lesz.

"Jake! ... Jake?" — szóltam bele a telefonba. De már késő, ennyit közölt csupán.

Szombat reggel volt, Melindanak se volt semmi dolga. Mi lenne — gondolkoztam — ha lenyomnánk egy hármast? Nekem jó ötletnek tűnt.

"Linda!"

"Mi az?" — nézett fel nyálas mellbimbómról.

"Jake úton van."

"Klassz..." — jött a sokatmondó, mosolygós válasz, majd visszatért a nyalakodáshoz.

 

-----oOo-----

 

A rögtönzött pirítós és rántotta reggeli hamar lecsúszott torkunkon, s már a kávét készítettem elő, mikor hallottam Jake-et megérkezni.

"Hello bébi" — dörmögött mögöttem Jake hangja.

"Hi Jake."

"Hoztam pár havert, gondoltuk bedobunk pár sört."

Megfordultam, s csak akkor láttam, valóban, három ismeretlen férfi álldogált vigyorogva konyhámban. Egy marcona, olyan Jake-szerű testfelépítésű, borostás pasas, egy helyes, fiatal, izmos srác, az inge kigombolva, így szépen megtekinthető kidolgozott teste és kockahasa, és egy világosabb fekete srác, vékonyka, szintén olyan 20 körüli. Jómagam meg egy szál bikinifelsőben és szandálban. Mellettem állt Melinda, aki viszont korábban felöltözött, mert egy szexi sztriptízzel akartuk meglepni Jake-et. Nos, hát ő lepett meg minket. Jake nem tudta, hogy itt van Melinda, mi meg nem tudtuk, hogy négy férfival lesz dolgunk. Elég mókás helyzet volt.

"Ó, hello fiúk!" — böktem ki végre meglepetésemben. Melinda is üdvözölte vendégeinket, akik szemlátomást le se tudták venni tekintetüket csupasz alsótestemről.

Jake átvezette őket a tv elé, Melinda is csatlakozott hozzájuk. Jake utánamjött a konyhába. Megpaskolta fenekemet és megkérdezte mi legyen a lánnyal? Mondtam mehet, ha a srácok tiszták. Korábban megállapodtunk, hogy nem hoz csak úgy bárkit az utcáról és a higiénia is kiemelt fontosságú volt. Megcsókolt és kivett pár doboz sört a hűtőből.

Én is csatlakoztam hozzájuk és Jake mellett foglaltam el helyemet a kanapén. Jake benyomott valami akciófilmet és fogytak a sörök szépen. Másik oldalamon Mick ült, a helyes kockahas, míg Melindat másik két vendégünk szórakoztatta gyenge poénjaikkal és történeteikkel. Mick combomat simogatta már egy ideje én meg szép, szőrtelen mellkasát csodáltam meg időnként. A külcsín sokadlagos nálam, ha egy férfiról van szó, de ami szép, az szép.

"Jöhetsz feljebb is" — súgtam neki mosolyogva.

Visszamosolygott, s értett is a szóból. Éhesen tátongó puncim megérezhette a gyengéd simogatást. Először szeméremdombom, majd ajkaim, s csiklóm. Kifejezetten gyengéd volt. Jake is bekapcsolódott: kiszabadította melleimet a bikinifelső alól és erős kezeivel ő is gyengéd masszírozásba kezdett. Átpillantottam a másik csapatra. A fekete srác érdeklődve bámult minket, de más még nem történt.

Mick mellkasa ugyan vonzó látvány volt, de már igen kiváncsi voltam farkára is. Lehúztam hát sliccét és húztam volna elő, de ekkor Mick felállt és letolta magáról az egész nadrágot. Visszaült mellém és mohón kaptam be golyóit. Szép farka volt, pont eléggé szőrös, és nagy, vörös makkja. Körülmetélt, mint oly sokan Amerikában, csupán egészségügyi, nem vallási okokból. Mire golyóiról vesszőjére tértem, már Melinda is átadta magát az élvezeteknek. A négert szopta, míg a marcona nyaldosta lyukát. A filmet már senki sem nézte.

fasz szopásJake látta mekkora az érdeklődésem újdonsült partnerem iránt és nem bánta, hogy most leginkább vele foglalkoztam. Ezt is szeretem Jake-ben többek között, hogy tudott háttérbe vonulni sértődés nélkül. Persze nem hagytam teljesen figyelmen kívül. Míg Mick lassan dugott, Jake farkát mint régi jó ismerőst fogadtam számba. Szopni leginkább új farkakat szeretek. Ezt szeretem benne, megismerni egy új szerszámot, az ízét, a szagát, az alakját. Érezni, ahogy megnő a számban a mérete, akár két-háromszorosra is. Érezni a remegést, mielőtt eláraszt nedűjével. Mindegyik farok más egy kicsit. S ettől érdekes, izgalmas, izgató. Jake dákóját ismertem kívülről-belülről és nagyon klassz volt, de izgalmas már nem. Inkább egy jó fasz, amire bármikor számíthatok, ami kitartó és szenzációsan kefél.

Helyet cseréltek és megint Mick farka került számba. Mické viszont számomra új. Éreztem, hogy fiatal a gazdája, kicsit még tapasztalatlan és kapkodó. Alig kaptam vissza, újabb csere történt, ezúttal lányokat cseréltek. Így kerültem a marcona és a fekete srác közé. Elsőként a fekete faszt nyomták le egészen mélyen torkomba. Vékony volt, de jó hosszú, tán 25-30 cm is megvolt. Nem olyan kemény, mint Mické, az íze is más, édesebb. Keményen dugta számat, túl agresszívnek tartottam egy fiatal sráchoz képest. Szerencsére megint csere és a marcona átlagos, viszont annál vastagabb dorongja volt a soron következő. Melinda közben egyre hangosabban sikoltozott, ahogy Jake, szokásához híven, irtózatos tempóban kefélte. Erre felbúzdulva én is gyorsítottam, s a srác is bírta az iramot. Jake felhördült és beleélvezett Melindába.

baszás"Az arcára" — szólt oda a többieknek Jake.

Ez jó ötlet volt, megérezte mire vágyom, még mielőtt bennem tudatosult volna.

A marcona már verte is rám. Pár pillanat múlva a fekete srác kirántotta belőlem falloszát és kezembe nyomta. Másik kezembe megkaptam Mick remegő, szép farkát és egyszerre vertem arcomra spermájukat. Mennyei volt. A maradékot gondosan lenyalogattam.

Míg a többiek pihengettek a díványon és bámulták üres tekintetükkel a filmet, én Mickkel kivonultam a medencéhez és megmártóztunk, majd lehevertünk a nyugágyakra. Mick rendes srác volt, intelligens és — időnként — humoros. A humor engem hamar levesz a lábamról. Mellem szemlátomást tetszett neki. Alig bírta levenni a szemét róla, és farka is égnek állt már egy ideje. Közelebb csúsztam, hogy fejével elérjen, s rá is harapott rögvest meredező mellbimbómnak, én meg kemény farkát simogattam. Közben elkértem mobilszámát, amit igyekeztem emlékezetembe vésni. A kellemes petting után még egyszer leszoptam a srácot — immár lenyeltem nedűjét, majd vissza a többiekhez. Linda totál kész volt, fáradtan pislogott a tv előtt. Én félrevonultam, a többiek meg lassan leléptek.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr164973631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: melinda gruppen jake csoportszex
süti beállítások módosítása