Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Jake és a kocsikázás

2012.11.02. 14:02 | Funny Hill | 2 komment

Sok időt töltöttem kisfiammal. Korábban a munka és a szórakozás elvitte időm nagy részét - sokszor a pihenésre szánt 8 óra is 4-5 órára redukálódott, de mióta átköltöztem Kaliforniába, átrendeztem életem. A cégvezetést teljes mértékben átadtam egy régi alkalmazottnak, aki már évek óta dolgozott nekem otthon, Párizsban. Így a napi 24 órából kapásból olyan 12 órát gyermekemmel tudtam tölteni, ami nagy könnyedséget jelentett. Sokszor a maradék 12-t is vele töltöttem, de azt végülis szabadon oszthattam be. A sportolás mellett kedveltem a kiállításokat, koncerteket, egyéb kulturális rendezvényeket.

Jake már két hete úton volt. Próbáltam felkutatni Rodrigot, de senki nem tudott róla semmit. Egy pár hete még látták, de aztán összeszűrte a levet valakivel és akkor eltűnt a környékről. Azt mondták észak felé ment, Newport Beach felé. Néha lementem a partra egy könyvvel, amit a közeli könyvtárból kölcsönöztem ki, és élveztem a topless napfürdőzés és a kortárs francia költészet remek egyvelegét. Ma is épp azt terveztem, hogy leugrom a strandra egy klassz könyvvel, mikor Jake hívott. Most érkezik Oceanside-ba, egy óra múlva találkozzunk.

m68-1.jpgEgy felkapott kávézót nézett ki, mely hozzám is közel volt. Összeszedtem magam és bedobtam magam az autóba, s mire odaértem, már kedvenc desszertem várt rám az asztalon. Este ugyan tömve volt általában ez a hely, de ilyenkor még szinte alig voltak. Egy félreeső, sötét sarokban  ültünk, s lágyan szólt valami 80-as évekbeli romantikus olasz sláger. A desszert harmadánál tartottam, mikor - nem is oly váratlanul - megcsókolt, de olyan romantikusan, hogy szinte sírva fakadtam. A körítés, az étterem, a desszert, az olasz sláger oly tökéletesen passzolt, hogy teljesen elérzékenyültem. Óvatosan körbenézett, s megértettem a célzást. Ő háttal ült, ezért nem látta be a környéket, én viszont meggyőződtem róla, hogy biztonságosan kigombolhatom blúzom néhány gombját. Elégedett mosollyal nyugtázta cselekedetemet, s fél perc se telt belé, ő is meglepett engem. Előkapta az asztal alatt dákóját. Egy tisztességes méretű, kőkemény falloszt láttam, amint a lehúzott sliccből kiállva az asztal alját súrolja. A néger srácé a strandon nagyobb, vastagabb és eresebb volt - ez csupán normális méretű, de szép formájú. A meglepetés inkább az volt számomra, hogy nem verte. Csak ott ültünk egymást stírölve, én csiklómat dörzsölgettem, s ő meg úgy maradt kőkemény vagy tíz percen keresztül, hogy egyszer sem nyúlt magához. Csak nézett engem és állt a cövek.

Valami arab típusú fiatal srác foglalt helyet két asztallal távolabb, velem szemben. Nem telt sok időbe, míg észrevette blúzomból kilógó jobb mellem és maszturbáló kezem. Próbáltam nem oda nézni, hanem figyelmemet Jake-re összpontosítani. Hamarosan azonban közeledett a pincérlány. Gyorsan felhúztam kezem és megigazítottam blúzom, míg felvette a rendelést az arab sráctól. Jake csak ekkor fordult meg és vette észre őt. Majd felém fordult és elmosolyodott. Farka még mindig keményen állt, makkja vöröslőn csillogott a ráeső neonfényben. Mikor megint tiszta lett a terep, kicsit feljebb húztam miniszoknyám és újból magamhoz nyúltam. Jake álló, szép szerszáma és az arab srác figyelő tekintete együttesen egy igazán kellemes, szolid orgazmushoz vezethetett volna. A korábbi sok vad élménnyel ellentétben tökéletesen illett a romantikus környezethez. Nem akartam elmenni, csak jólesett a dolog. Kis idő eltelvével Jake nehezen visszagyömöszölte még mindig álló farkát nadrágjába, majd fizettünk és leléptünk.

Bár megint  külön autóval jöttünk, beültem Jake mellé, hogy kicsit "kocsikázzunk". Amint elindultunk, ölébe hajtottam fejemet, kihalásztam félig ernyedt farkát és számba toltam. Olyan hihetetlen kemény lett, mintha kőből lett volna. Gondoltam komótosan elszopogatom vagy fél órát, de Jake megragadta fejem és kemény, gyors tempót diktált. Időnként ugyan meg-megállt egy pillanatra, de ezt leszámítva olyan féktelen tempóban szopatott, amilyenben még nem volt részem. Arra számítottam, bármelyik pillanatban elélvez, de ő csak nyomta fejem tövig, majd húzta vissza szakadatlan. Lassan visszaérketünk az étterem parkolójába, s nekem már sajgott a torkom a nagy igénybevételtől. Aztán hirtelen tövig húzta fejem, s nem engedte vissza. Rándult néhányat és torkomba eresztette forró magját.

m68-2.jpg

Kábultan feküdtem ölében, farka még mindig számban. Lassan kezdett elernyedni. Hirtelen dörömbölésre kaptam fel a fejem. Az arab srác kopogott az ablakon. Jake leengedte neki, mert valamit mondani akart. Kihúztam számból a faszt és felültem. Jake hagyta lógni, nem tette el. A srác tudni akarta, beszállhat-e harmadiknak? Jake kérdőn rám nézett.

"Egy kézimunkát szívesen bevállalok" - feleltem.

Jake bólintott és a hátsó ülésre ültette, én meg kiszálltam és mellé ültem hátra. Jake elindult a második városnéző útvonalon. Az arab srác kigombolta ingét és letolta nadrágját. Teli szájjal vigyorgott és vakítón csillogtak hófehér fogai. Szép, kidolgozott, csupasz mellkasa és hasa volt, farka sem volt rossz. Kicsit vékonyabb, mint Jake-é, de hosszabb, olyan 21 cm körüli. Szőrét nagyon rövidre nyírta, így még nagyobbnak tűnt, herezacskója teljesen kopasz volt. Fejemet mellkasára fektettem és úgy simogattam, ahol értem. Fél órát biztos kocsikáztunk, s ezalatt alaposan megismertem nagyon vonzó testét. Farkát ütemesen vertem, s többször el kellett szorítanom, nehogy elmenjen, de most már ideje volt az ejakulációnak, mert visszaértünk az étteremhez. Nehezen álltam meg, hogy ne vegyem számba szerszámát, de ragaszkodtam a kézimunkához, hisz erről volt szó.

Felgyorsítottam, s már majdnem hasára vertem ondóját, mikor meggondoltam magam és gyorsan odatoltam arcomat. Utoljára Rodrigo spermáját éreztem arcomon, s ez már nagyon hiányzott. Jött belőle rendesen. Alaposan szétkenegettem farkával arcomon. Szemmel láthatóan meghatották a történtek és két alapos köszönetnyilvánítás után kiszállt a kocsiból és én előre ültem Jake mellé. Füttyentett egyet, majd nevetve közölte:

"Ejha! Nem semmi vagy!"

Pár percet még beszélgettünk, majd átültem a kocsimba és hazahajtottam. Mire hazaértem, arcom teljesen megszáradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr374885417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quantus 2012.11.06. 21:53:53

Csak ez a három történet? A régebbi részek is elérhetők lesznek később?

Funny Hill 2012.11.06. 21:56:24

@Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is.
Címkék: jake
süti beállítások módosítása