Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Fekete Afrika 2

2012.12.24. 11:41 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Folytattuk utunkat Kaolackba. A forró afrikai levegő kedvemre volt: imádom a hőséget, imádom a napot. Ezúttal szintén nem hátra, Chris mellé, hanem az anyósülésre telepedtem le, s szinte azonnal pucérra vetkőztem. A napszemüveg (ami az erős napsütés miatt elengedhetetlen volt) volt az egyetlen dolog, ami "öltöztetett". Hátradöntöttem az ülést és kényelmesen elhelyezkedtem, vagyis — szokásomhoz híven — addig tártam szét combjaim, amíg az anatómiailag lehetséges. Ez a legprovokálóbb testhelyzet, amit egy nő felvehet. Én pedig, polgárpukkasztó lévén, imádtam ezt a pozitúrát. A sofőr srác benyomott valami afrikai popzenét — egész kellemes volt — és felszínes, de barátságos és olykor mulatságos beszélgetés közepette hagytuk hátunk mögött a nyüzsgő Fatickot.

kocsiban meztelenülAz igen rossz minőségű úton nem tudtunk gyorsan haladni, de ezt egyikünk sem bánta. A környék továbbra is teljesen kopár volt. A leeresztett ablak mellett bámultam kifelé, miközben a beáramló huzat kellemesen hűsítette közszemlére tett testemet. Az ásványvizet húztam meg épp, mikor egy útszélen parkoló autó mellett haladtunk el. Támadt egy ötletem. Megvártam, míg tisztes távolságba értünk, majd így szóltam sofőrünkhöz:

"Nem állunk meg egy kicsit? Pisilnem kell."

Félrehúzódott.

"Adj egy papírzsepit légyszi" — szóltam Chrisnek, a retikülömre mutatva.

Kivett belőle egyet és átnyújtotta.

Kiszálltam és visszaszóltam.

"Ti nem jöttök?"

Chris mosolyogva szállt ki, majd a srác is.

Elindultam a kopár semmibe. Mezítláb meglehetősen forró volt a talaj. A két férfi közrefogott és csak sétáltunk. Tőlünk néhány száz méterre megpillantottam pár embert, ők voltak a parkoló autó utasai. Leguggoltam és pisiltem. Nem hazudtam, a torkomon lelöttyentett ásványvíz mennyisége miatt valóban jött belőlem rendesen. A zsepivel kitöröltem magam, majd, mivel nem akartam a környezetet szennyezni, átadtam Chrisnek, aki zsebre vágta. Kezébe nyomtam napszemüvegem is, s így teljesen szabadon, mint a kalitkából szabaduló madár, futottam bele a nagy kopár természetbe. A szabadság érzése így a legteljesebb! Nevetve futottak utánam. Jó volt végre testünket is megmozgatni a sok ülés és fetrengés után. Mindeközben nem kerülte el figyelmemet, hogy a másik társaság minket (engem) néz. Lihegve vetettem magam a földre. Chris és a srác is mellém telepedtett és kicsit pihengettünk, miközben a másik társaság vészesen közeledett az autónk felé.

"Nálad van a slusszkulcs?" — kérdeztem riadtan sofőrünket.

Válaszul mosolyogva előhúzta zsebéből és megcsörgette.

"Hál' Istennek" — mondtam megkönnyebbülve.

Üldögéltünk még pár percig, majd megindultunk visszafelé.

Egy amerikai srác, egy brit lány és két senegali srác várakozott kocsinknál. Francia köszöntésünkre angolul válaszoltak.

"Látom szereted szabadon érezni magad" — közölte mosolyogva a washingtoni srác pucérságomra utalva.

"Pontosan!" — vágtam rá.

Illedelmesen bemutatkoztunk. Pucérságom ők sem fogadták negatívan. Mint kiderült, autólopási szándékuk feltételezése részemről igencsak messze állt a valóságtól. Lerobbant a jeepjük és segítséget akartak kérni, s gondolták az autónál bevárnak minket. Sofőrünk közölte, ő ért az autókhoz és szívesen megnézi a problémát.

Megindultunk hát a másik járműhöz. Míg ő a motorral bütykölt, a két újonnan megismert senegali srác félrehívott és beszélgetni kezdtünk. Megkínáltak cigivel is, amit örömest elfogadtam. Szemmel láthatóan be voltak indulva rám. Kedvesek voltak ugyan, kihívóan bámulták testemet is (ez mondjuk nagyon tetszett), de fogdosni kezdék fenekemet, ezért kicsit kényelmetlenül kezdtem érezni magamat. Chris ezt észrevette, indult is volna felém, de az amerikai srác is észrevette és gyorsabb volt.

"Kérdezhetek valamit?" — lépett oda közbeavatkozva.

Bólintottam, s kézen fogott és arrébb sétáltunk vagy jó húsz métert.

"Kösz" — mondtam.

"Vigyázz ezekkel! Itt ha levetkőzöl, az felajánlkozásnak számít és azonnal megerőszakolnak. Vagy börtönbe vág a rendőr. Tavaly volt egy ilyen eset egy turista nővel. Ha mi nem vagyunk most itt..."

autós szexTán egy tíz percet beszélgettem a sráccal és kellemes benyomást tett. Amolyan igazi rendes srác volt, értelmes, barátságos, udvarias. Elkérte telefonszámomat, amit megadtam, mert mi bajom lehet belőle? Az ismerettség viszont még jól jöhet. Visszatértünk a többiekhez. Továbbra is bámulták pucér testemet, beszélgettem is még a fekete srácokkal, de már nem próbálkoztak. A szőke és kicsit telt brit lány is igen kedves volt. Elmondta, hogy ő is topless szokott napozni, de errefelé még a fürdőruhát sem nagyon meri felvenni.

Sofőrünk tényleg érthetett az autókhoz, mert sikerült megjavítani a járgányt. Nagyon hálásak voltak érte. Mi pedig elköszöntünk és leléptünk. Folytattuk kalandos utunkat a poros főúton Kaolack felé. Visszahúztam napszemüvegem és karjaimat a fejem alá tolva fürdőztem a lehúzott ablakon beáramló napsugarakban. Chris előrenyúlt és gyengéden cirógatta melleimet. Közben persze keményen megdorgált. A sofőr srác is felbátorodott, és feléje fordított combomat simogatta szabad kezével alkalomadtán. Tekintetét viszont annak ellenére szinte folyamatosan rajtam legeltette, hogy már annyiszor megnézett, hogy testem minden négyzetcentiméterét jól ismerte. Képtelen volt betelni a látvánnyal. Ez jólesett.

Kaolackba érkezve Chris szólt, hogy öltözzem fel, mert itt muszlimok laknak és legjobb esetben is meglincselnek, ha meztelenül látnak. Visszahúztam hát nyári dresszemet. Hogy mennyire nem volt alaptalan, amit mondott, rögtön igazolódott. Öltözködés közben látott meg két férfi, miközben elhaladtunk mellettük, és igen szúrós tekinteteket kaptam. Egyikük öklét rázva beszólt az ablakon is, igyekeztem hát az öltözködéssel. Ezúttal valóban megijedtem. Nem vagyok ijedős típus, de majdnem magam alá csináltam.

Chris ajánlotta, hogy nézzük meg a piacot, amit én is szívesen vettem, mert imádom a piacokat. Itt valóban minden félét lehetett látni a zöldségektől kezdve a ruhákon át az elektronikus termékekig. Mint egy igazi zsibvásár. Hangos, nyüzsgő, sokszínű, alkudozós. Nem tudtam ellenállni a kísértésnek és vettem pár tipikus senegali ruhát, amik nagyon megtetszettek. Aztán folytattuk utunkat. A híres mecsetet is megmutatta sofőrünk — büszke volt rá, bár ő maga nem volt muszlim. Egyébként valóban lebilincselő látvány.

Aztán megérkeztünk Chris haverjához, Amadouhoz, aki egy hatalmas termetű, de kedves tekintetű, negyvenes éveiben járó fickó volt. Chrisnél vagy kétszer nagyobb volt, én meg eltörpültem mellette. Amúgy ő sem muszlim. Érdekes — de talán nem a véletlen műve — hogy bár a lakosság elsöprő többsége muszlim, mi pont nem velük barátkoztunk. Lepakoltunk és elugrottam tusolni. Aztán ettünk valami igazán jót, paradicsomos-zöldséges halat, amivel kétszer is telepakoltam a tányéromat, majd lepihentünk egy kis időre. Mellém települt Chris, aki már borzasztó kanos volt. Szétnyitottam ruhámat és mohón nyalni kezdte puncimat. Aggódva kérdeztem tőle angolul, nem kell-e tartanunk a két senegali haverunktól, akik épp érdeklődve néznek minket.

"Ne aggódj, itt én vagyok a főnök. Ők nem barbárok, régóta ismerem őket" — nyugtatott meg, majd folytatta puncim kényeztetését nyelvével.

Két ismerősünk mosolyogva figyelt, közben cigarettáztak és wolof nyelven társalogtak. Gondolom megvitatták az éppen látottakat.

Chris lehámozta rólam teljesen a ruhát, ledobta a földre, előkapta farkát és most én következtem. Eléje térdeltem és alapos kezelésbe vettem férfiasságát. Nyelvjátékom hatására majdnem elment, de sikerült elszorítanom. A kanapén folytattuk, ahol Chris minden lyukamat rendesen szétdugta. Hangos nyögések hagyták el bájos ajkaimat, miközben újra és újra tövig nyomta belém nem hosszú, de vaskos dákóját. Két orgazmusom volt. Kérésemre mellemre élvezett. Itt a nyilvános meztelenkedésre nem nagyon számíthattam, de a szituációból kifolyólag mégis nyilvánosan, két, szinte teljesen ismeretlen férfi előtt keféltem, ami baromira jólesett.

pucér csajChris elment zuhanyozni, én meg a kanapén pihentem. Kértem egy cigit, Amadou és a sofőr srác mellém ültek és elárasztottak bókjaikkal, miközben Chris melleim között lecsorgó magja lassan megszáradt bőrömön. Közben Chris kávét készített nekünk és jóízűen elfogyasztottuk. Ezt követően én mentem letusolni, majd visszatérve egész estig csupasz maradtam. Jólesett nudizni a három férfi előtt. És ők sem bánták, mondanom se kell.

Másnap Chris és Amadou elmentek dolgaikat intézni, én meg a sofőrrel mentem el várost nézni. Meg kell mondjam, a vidéki Afrika sokkal érdekfeszítőbb számomra, mint amilyen ez a nagyváros volt. Fáradtan értünk haza. Itt továbbra is teljesen pucér maradtam. Estefelé Chris megint megkefélt előttük.

"Mi a helyzet velük?" — kérdeztem senegali barátainkra utalva.

"Ők tiszták, rendszeresen mennek egészségügyi ellenőrzésre. Ha gondolod..."

Sose értettem, sok nő miért van úgy oda a fekete farkakért. Én semmi extrát nem tapasztaltam velük kapcsolatban. Talán átlagban hosszabbak, de nekem nem csak a méret számít. Ízre kicsit másak, de nem ízlenek jobban, mint fehér társaik. Kinézetre pedig a fehér farkak jobban bejönnek. Nem ugrottam hát rögtön, hogy "kihasználjam az alkalmat".

Én más izgalmakra vágytam. Volt is egy jó ötletem, amit Chris megspékelt. Gondoltam elugorhatnánk egy kis természetjárásra, pl. Gambiába, a cehhet én állnám, de Chris a Niokolo Koba Nemzeti Parkot javasolta helyette, Amadout pedig testőrnek ajánlotta. Ez egész jó ötlet volt. A sofőr srác nem tudott velünk jönni, mert Chris elfoglaltságokat szánt neki. A gondolat zseniális volt, már nagyon vártam az indulást!

 

------------------0----------------------

 

Először Tambacoundaba kellett eljutnunk. Szintén falusi jellegű nagyváros, szegényes és poros, de nyüzsgő és élettel teli. Továbbra is a vidéki Afrikát szerettem, ez a forgatag nem jött be nekem. Chris elmondta, itt kicsit lazábbak az emberek, tudunk keríteni fiatal srácokat, akik kevés pénzért szétkefélnek - tavaly Amerikából jött egy hölgyismerőse, aki kereken tíz fiatal fekete srácot kért Christől, mert mindig is ki akarta próbálni a gangbanget, és óriási élményben volt része. De én semmi ilyesmire nem vágytam per pillanat - nekem már volt részem ilyen élményben. A spontán szexet kedvelem, hétköznapi emberekkel, de "hivatásosokkal" nem foglalkozom. Amire leginkább vágytam akkor, az a magamutogatás volt (részben a fertőzésektől való félelem is közrejátszott ebben), de itt Senegalban béklyóba verve éreztem magam. Liberális életfelfogásommal nem volt összeegyeztethető ez a fokú bezártság. Amadou elmondása szerint a nyugati nőktől sokkal többet tolerálnak az emberek, értelemszerűen, mint egy helybéli muszlim nőtől, akire komoly büntetés várna akár csak egy cicivillantás miatt is. A helyzet viszont sokkal jobb, mint az arab országokban. Itt nem csadorba bújva élnek a nők, hanem szép színes, kényelmes öltözetekben látni őket mindenfelé. Nagyobb városokban nyugati ruhákban. Amadou szerint a fiatal srácok a leginkább nyíltak és leginkább vevők a szexre idegen nőkkel, a középkorúak, idősebbek régimódiak, frusztráltak és agresszívan viselkednek. A kormányzat pedig komoly elszántsággal igyekszik felszámolni a nyílt szexualitás minden formáját.

Elhatároztuk, hogy megpihenünk és másnap reggel folytatjuk utunkat, így hát szállás után kellett néznünk. Voltak megbízható szállodák, de szóbakerült Amadou egy ismerőse is, akinek a belvárosban volt irodája. Assane harmincas éveiben járt, Franciaországban, Párizsban töltötte élete nagy részét, nemrég költözött vissza szülőhazájába. Igen rendezett és tiszta iroda volt, a berendezés is nyugati színvonalú, számítógépek, faxok, nyomtatók, igaz talán nem a legújabb típusok, de mindenképp bizalomgerjesztő. Assane ráadásul jóképű volt, nagyon rövidre nyírt haja, hófehér fogai, sármos mosolya, igényes és elegáns öltönye megnyerő volt. Még egy fickó volt vele, szintén harminc év körüli. Itt letusoltam és átöltöztem. Elhatároztuk, hogy leugrunk a közeli kávézóba.

pina villantás kopasz punciA kávézó nyugati szemmel igencsak lepattant volt, nagyon szegényes berendezéssel, a kávé sem volt igazán jóízű. Mindazonáltal majdnem tele volt a helyiség. Az asztalnál ülve felbátorodtam és kissé felhúztam miniszoknyám. Mellettem ült Chris, velem szemben pedig Assane, aki így jól rálátott csupasz puncimra. A párizsi neveltetés biztos jót tett, pozitív fogadtatásban részesültem részéről. Kellemesen csevegtünk, közben lopva nézegetett lábam közé, mosolyogva. Csodásan éreztem magam. Jólesett már végre valakinek megmutatni. Chris is figyelte közben a történéseket és felizgulva jobb kezével lenyúlt hozzám és gyengéden simogatni kezdte peckemet. Összenéztünk Assane-nal és megint elmosolyodtunk. Mikor szóba került, hogy szállást keresünk, Assane azonall felajánlotta, aludjunk nála. Örömmel elfogadtuk a felajánlást.

Ez a kis játék klassz volt, feldobta a napomat. Assane egy külvárosi szegényes, de viszonlyag tágas házikóban lakott, ahol mi négyen még kényelmesen elfértünk. Alig pár perce érkeztünk meg, már le is húztam miniszoknyámat és egy szál blúzban járkáltam. Assane szemei felcsillantak. Megkajáltunk és a kanapéra telepedtünk. Előtte azonban felmarkoltam retikülömből egy doboz kotont. Nem kellett sok hozzá, Chris előhúzta farkát, fejem ölébe fektettem és komótosan szopni kezdtem. Egy ideig csak nézett minket vendéglátónk, majd miután intettem, felbátorodott, elém térdelt és nekiállt nyalni. Mmmmm, ez fincsi. Egy fasz a szájban, miközben nyalnak. Hamarosan Amadou farka is arcom elé került. Megfogadtam, hogy itt Senegalban csak és kizárólag gumival szexelek (kivéve Christ), ezért gyorsan fel is toltam a két fekete dákóra egy-egy kotont.

Chris belémhatolt és a két néger faszt kétoldalról felváltva szopogattam. Gumin keresztül szopni utálok, nagyon kevés élvezetet nyújt nekem, hiszen a farok ízei helyett a gumi szar ízét kell kóstolgatnom. Alig vártam már, hogy helyet cseréljenek, így megint Chris gumi nélküli falloszát majszolhassam, míg Assane kefélt. Hosszú farka volt és jól bánt vele. Folyton váltottuk a pozitúrákat, mert mindhárman meg akarták kefélni mindhárom lyukamat. Amadou hatalmas teste fenyegetőn magasodott fölém és kényelmetlen is volt, amikor majd' összenyomott, ezért inkább magam alá kértem és fenékkel ültem bele vastag farkába, miközben Chris és Assane felváltva kúrtak.

gangbang gruppenFelszabadult érzés volt végre egy jót kefélni. Érdekes, hogy mennyire bírták. Jól lefárasztottak. A spermát melleimre kértem. Az esetleges fertőzésektől félve nem mertem megkóstolni. Izgató látvány volt, ahogy a három nagy adag sűrű geci beterítette melleimet. Utána még órákig vártam a zuhannyal. Aznap már nem öltöztem fel, végig pucér maradtam, ami a nagy meleg miatt sem volt probléma. A három férfi élvezte a látványt, én meg élveztem a testemet szüntelenül vizslató pillantásokat és a pucérkodást. Így tudtam igazán nőnek érezni magam.

Mégsem olyan rossz hely ez a Senegal.

Az olyan nagy gonddal megtervezett kirándulást azonban le kellett fújnom. Reggel érkezett a telefon, hogy kisebbik fiam megbetegedett, kórházba került. Már aznap elutaztam Senegalból.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr224979905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gruppen gangbang chris villantás exhibicionista csoportszex
süti beállítások módosítása