Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Sake és szamurájkard

2012.12.19. 12:48 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Tán egy hétre rá beszélgettem egyik sporttársammal a teniszpályán edzés után — ahová újból rendszeresen jártam, mert kezdtem hasat ereszteni sajnos (a korral jár). Régóta ismertük egymást látásból és néha beszélgettünk is. Kedves fickó volt, közel a hatvanhoz, pirospozsgás, majdnem teljesen kopasz, de fitt. Nálam majd két fejjel magasabb. Nagy termete ellenére visszahúzódó, békés, habár alapvetően jó humorú. A humor fontos. A neve Gregory.

Greg, miután megtudta, hogy korábban a külkereskedelemben dolgoztam és egyébként francia és német fordításokat is vállalok, elmesélte, hogy ő közgazdasági szakfolyóiratokat és szakkönyveket dolgoz fel és éppen szenved a német nyelvű kiadásokkal, mert nyelvtudása csekélynek bizonyul. Viccesen megkérdezte nem volna-e kedvem segíteni neki az értelmezésükben, cserébe megtanít japánul. Greg közel tíz évet töltött Japánban. Aznap pont nem volt semmi programom, így hát azt feleltem, megpróbálhatjuk, ha most ráér. Elmentünk zuhanyozni, átöltözni, majd beültem autójába és úgy fél óra múlva már otthonában teremtünk.

Lakása kicsi volt, de annál inkább impresszív. Látszott, hogy mély nyomot hagyott rajta a szigetországban eltöltött évtized. Japán nyelvű könyvek sorakoztak a polcokon, két szamuráj kard a falon, vázák, egyéb műtárgyak itt-ott. A konyhában japán zöld teával kínált. Előkerültek a folyóiratok és nekiláttunk a fordításnak. A szövegek nagyon szárazak voltak nekem és bizony nehezek (nem mindig ismertem az angol megfelelőt egy adott szakkifejezésre), és az időnkénti viccelődés ellenére is kissé nyomott volt a hangulatom egy óra elteltével. Ezt megérezhette, mert közölte, lazítsunk egy kicsit és vágjunk bele a japánba! Na az egy vicces nyelv! Meglehetősen furcsa volt a hangzása is. A lazításnak pedig része volt a sake is, a japán rizspálinka. Egyre kellemesebb lett a hangulat.

m77-1.jpgBevonultunk a nappaliba és felrakott japán popzenét, ittuk a saket és kardoztunk is! Elől mélyen kivágott blúz volt rajtam, ami a heves mozgás következtében ide-oda mozgott, s pár gombja — valóban véletlenül — kioldódott. Éreztem, hogy kezdek becsiccsenteni, s ilyenkor általában rájátszok. Jól bírom az italt, jobban, mint sok férfi. A saket most vodka váltotta, majd az én kérésemre cognac, mert azt is láttam a polcon. Tudtam, le akar itatni házigazdám. Még egy ideig kardoztunk, míg jól le nem fáradtam. Ledőltem a kanapéra, ő velem szemben az egyik fotelba. Blúzom félrecsúszott, jobb mellem szabaddá vált, de megjátszottam a részeget és hogy nem is veszem észre. Rajta is meglátszott az ital hatása. Kicsit beszélgettünk, majd felkért táncolni. A japán rock-n-roll alatt bámulta kibuggyanó melleimet, én meg félig lehunyt szemekkel élveztem a helyzetet.

Kifulladtam, s visszadőltem a kanapéra. A miniszoknyám közben jócskán felcsúszott. Kicsit szétnyitottam combjaim és üres tekintettel néztem rá. Profi vagyok a részegség megjátszásában. Hányni is bármikor tudok, ha megkívánja a színjáték. Buta mosoly, üres tekintet, lecsukódó szemek, tántorgás, nevetgélés. Jobban szeretem megjátszani, mint valóban lerészegedni. Így a kontroll még megmarad a kezemben. Főleg, ha a többiek valóban leisszák magukat. Greg folyamatosan japánul beszélt hozzám, ami mókás volt. Szemmel láthatóan tetszett neki csupasz puncim látványa is, és kis idő múltán mellém telepedett a kanapéra a cognacos üveggel. Félig lecsukott szemeimmel figyeltem hogy pásztázza át testemet tekintetével. Kilógó jobb mellem és most már egyre jobban szétnyíló combjaim különösen izgatták. Az üveget belenyomta számba, én meg engedelmesen kortyolni kezdtem. Hirtelen a kezét éreztem csupasz hasamon. Nem reagáltam. A kéz feljebb csúszott, kigombolta a megmaradt pár gombot és megragadta mellem. Csak egy nagyon halk nyögés hagyta el torkomat. A simogatás határozottabb és intenzívebb lett. Aztán hirtelen felnyúlt teljesen lucskos lyukamba és szájába kapta mellem. Hangosan felnyögtem. Igen kellemes volt. A cognacot tovább kortyoltam, de nem sokáig, mert az üveg helyére farkát nyomta le torkomon. Igyekeztem nem túl aktívnak mutatkozni, hiszen elméletileg nem nagyon voltam magamnál. Nagy ember létére rövid (igaz, vastag) dákója volt. Rövid szopikálás után kirántotta számból és belémhatolt. Ekkor el is mentem. Neki nehezen sikerült, de a gyümölcse a félórás dugattyúzás után végül melleimen landolt. Sűrű, majdnem hófehér ondója volt.

Fél perc se telt belé és már fel is pattant, ment a zuhanyzóba. Mikor visszatért, egy zsebkendővel megtörölte mellemet és puncimat, majd úgy-ahogy megigazította ruhámat is. Én csukott szemmel alvást színleltem. Aztán tényleg elaludtam. Mikor felébredtem, már esteledett. A konyhából hallottam hangokat, feltápászkodtam és láttam, vendége van. Egy hasonló korú és méretű fekete férfi volt, akinek rögvest be is mutatott, mint teniszpartnerét. Kicsit fájt is a fejem, de megjátszottam, hogy nagyon fáj. Greg megkérte haverját, vigyen haza, mert ő már ivott és nem vezethet. Szívélyes búcsú után beültem a fekete mellé, aki nagyon beszédes volt. Jeremynek hívták. Mélyen kivágott blúzom ugyan most be volt gombolva, de így is elég szexis volt ahhoz, hogy rajta legeltesse szemét. Megköszöntem segítéségét és búcsúzóul kapott egy puszit arcára.

Másnap hívott Greg, hogy jobban vagyok-e? Mondtam igen, de semmire nem emlékszem. A kardozásra meg a táncra még igen, aztán onnantól teljes a sötétség.

"Akkor kidőltél és csak estefelé ébredtél fel. Jó nagyot aludtál" — felelte.

Nem is vártam más választ.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr724973029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: villantás exhibicionista greg
süti beállítások módosítása