Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A koncert

2012.12.24. 12:14 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Kapcsolatom Luc exférjemmel nagyon jó volt. Ő volt az a férfi az életemben, akibe igazán szerelmes voltam, s úgy tűnt újra fellángolt bennem a szerelem parazsa. Bár mindkettőnknek fájt Jana elvesztése, ez a régi-új kapcsolat sikerült feledtetni velünk a fájdalmat. És persze ezzel megszűnt a nyomás is, hogy Luc elhagyott miatta, de ezt megbeszéltük és teljesen igazat adtam volt férjemnek akkori döntésében. Otthonunk családias hangulata idilli környezetet biztosított. Megállapodásunk szerint semmi "nem normális" dolognak nem volt helye itt. Fantáziáim kiélésében Jake volt a partner, és szigorúan kettéválasztottuk a két kapcsolatot. Otthon normális családanya. A szexőrült ribanc énem itt tiltva volt. S ez így volt jó.

Hirtelen két telefonhívást is kaptam, s mindkettő péntek estére vonatkozott. Az egyik Cindy volt. Egy régi ügyfelét kellene elkísérni színházba, majd vacsorázni — és persze ezt követően ágyba kísérni. Jól szituált, 50 év körüli üzletember. A második hívás Timtől jött. Hogy ki az a Tim? Magam sem emlékeztem. Szőke liba módjára megkértem, magyarázza el ki is ő valójában, mert rövid az agyam. Timmel a strandon találkoztam anno, vele volt haverja is, Brian, a bunkó. Tim a UCLA-n volt egyetemista, egyébként Salt Lake Citybe valósi. Már beugrott, hogy ő szimpatikus volt nekem, ellentétben haverjával.

"Szóval hogy vagy? Régen beszéltünk."

"Cut the crap, Tim" — mondtam nevetgélve. "El akarsz hívni valahova?"

"Öööö... igen, valóban."

"No és mi jár a fejedben?"

"Mikor voltál a strandon utoljára?"

"Ennél jobbat kell kitalálnod" — mondtam most már kicsit morcosabban. A strand klassz hely arra, hogy felszedjen valakit az ember, de randihelynek szánalmas.

"Oké, idefigyelj!... Ugorjunk be egy sörre valahová aztán elmehetünk valami koncertre. Mit szólsz?"

"Rendben" — feleltem. "Még hívj a részletek miatt."

 

------------------0----------------------

 

Eljött a péntek. Mivel Cindyt nem akartam cserben hagyni, ezért úgy szerveztem a dolgot, hogy Melinda megy el a színházba — sokat tanult már, bíztam benne, hogy helyt áll majd. Megbeszéltem Jake-kel, legyen a közelben, és ha bármi adódik, Melinda csak csörrent. Jómagam meg kíváncsian vártam a randit Timmel.

pinavillantásA központi könyvtártól nem messze, a Pershing Square közelében ültünk be egy pubba. Tim jóképű srác volt és már tisztán emlékeztem rá. Egyszerű blúzt és miniszoknyát viseltem. Jópofa volt és szórakoztató. Nyomulós is, de csak szolidan. Éreztette, hogy meg akar dönteni. Már második korsónkat ittuk. Úgy gondoltam eljött az ideje egy kis izgalomnak és kicsit felhúztam miniszoknyámat. Mikor elismerőn füttyentett, elmosolyogtam magam.

"Láttad már" — közöltem.

"Bizony láttam."

"Tetszik?" — kérdeztem szőkén.

"Nagyon is!"

Elkuncogtam magam, majd széjjelebb tártam combjaim és lenyúltam puncimhoz. Egy keskeny kis csíkot hagytam egyébként frissen borotvált punimon, most azt simogattam.

Így folytattuk a csevegést és ivást. Két asztallal odébb, Tim háta mögött, de velem szemben ült egy negyvenes fekete fickó. Ő is észrevette kitárulkozásom és lopva sűrűn tekintett rám. Tim is vette a lapot, s mikor rákérdezett, csak ennyit mondtam:

"Engem nem zavar, hadd bámuljon."

Timnek tetszett bátorságom és "őrültségem". Röviden vázolta, hogy egy rock zenekar fog játszani nem is olyan messze és ott jön össze a haverjaival. Oda elmehetnénk bulizni.

"De Brian ugye nem lesz ott?" — kérdeztem sokatmondón.

"Nem, Brian nem" — válaszolta nevetve, mert tudta, hogy nem csípem.

 

------------------0----------------------

 

Fogtunk egy taxit. Ekkor jött Melinda hívása. Minden rendben ment eddig, éppen a mosdóban volt. Jófej a pasas, sok mellet villantott neki, nemsokára mennek az étterembe. Már alig várja, hogy dugjanak.

bugyi nélkülA koncert már tartott, mire odaértünk. Kemény rockzene ment, metálos beütéssel. Rengeteg ember volt, leginkább 20-40 közöttiek. Tim hozott két sört és megkerestük haverjait. Vagy egy órán keresztül a szokásos folyt: tombolás, ordibálás, ivás, cigaretta, dumcsizás. Egyre csak fogyott a sör. Én jól bírom az italt szerencsére, és ilyenkor rájátszom, hogy ne kelljen annyit innom, hogy kiüssem magam, s mégis úgy tűnjön, már lerészegedtem. Ilyenkor a pasik nyomulósabbak, mert azt hiszik nem fog a csaj emlékezni, de legalábbis könnyebb préda, megkefélik, azt lesz ami lesz. Kissé félrevonultam Timmel és két haverjával a terem végibe, de itt is össze voltunk zsúfolva. Már egy ideje játszottam a becsípett libát. Miniszoknyám kissé felcsúszott, én meg rásegítettem egy adódó alkalommal. Mivel egymás mellett álldogáltunk jó ideig senki nem vette észre. Aztán mikor Tim átölelt és megcsókolt, csupasz fenekemet a srácok felé fordítottam. Sokáig smároltunk. Mikor megfordultam, láttam arcukon, hogy jól megnézték meztelen seggemet. Tim nem vett észre semmit, sőt, lelépett még pár sörért. Ott maradtam két haverjával.

"Csinos a puncid" — közölte egyikük.

Számhoz kaptam kezemet meglepetésemben.

"Úristen!" — kiáltottam fel rémülten, mikor lenéztem.

Még be is vették. Siettek megnyugtatni, hogy semmi gond.

"Tényleg tetszik?" — kérdeztem eltűnődve, játszva a bebaszott szőke libát.

"Meg akarjátok nézni rendesen?" — s ezzel köldökömig felhúztam miniszoknyám.

A két srác kapott az alkalmon és egyikük elülről, másikuk hátulról simogatta fenekemet és puncimat. Csak úgy zúdultak rám a dícsérő, szép szavak. Éppen kezdtek belejönni az ujjazásba, mikor feltűnt a távolban Tim. Óvatosságra intettem a srácokat, viszont a szoknyát hagytam felhajtva. Most már észrevette Tim is. Sőt, tőlünk balra is felfigyelt két tagbaszakadt fickó. Odasúgtam Timnek, mikor átvettem tőle a sörömet:

"Basszál meg!"

Sietve ittuk a sört, közben Timmel közöltem, a két haverja is jöjjön. Tim félénken válaszolta, még nem kefélt többesben.

"Ne izgulj, bébi" — mondtam mosolyogva.

Hamarosan taxiba pattantunk és irány Tim lakása.

Egyszerű, kicsi, rendetlen, de tiszta lakást bérelt. Amint beléptünk, letoltam miniszoknyám és egy szál blúzban flangáltam, ami csak köldökömig ért. Imádom így mutogatni csupasz puncimat! Tim benyomott valami zenét, majd előkerültek újabb sörök a hűtőből. Táncolni kezdtünk, majd mikor egy lassú számhoz értünk, a haverok lehámozták rólam a ruhát és ott álltam anyaszült meztelenül. Hirtelen három pár kéz esett neki testemnek, gyengéden, simogatva. Behunytam szemeim és átadtam magam az élvezeteknek. Puncimban pár ujjak, segglyukamban szintén, mindkét mellem markolászták, és közben még testem fennmaradó részeit is tapizták.

Lefektettek a kanapéra, én meg játszottam a részeg libát, aki még a szemeit is alig tudja nyitva tartani. Hanyatt feküdtem és élveztem a hat kéz által gerjesztett ingereket. Hosszú ujjazás következett, közben Tim farkát cumiztam. Aztán felváltva kinyaltak, míg én mindhárom srác farkát alaposan megkóstolhattam. S aztán végre kefélni kezdtek, de úgy alaposan. Mindhárom lyukamat rendesen megdolgozták és össze-vissza spricceltek, arcomra, számba, melleimre, Tim kétszer is. Aztán mint a zsák, eldőltek, én meg elmentem zuhanyozni.

Reggel még nyomták a szunyát, mikor leléptem. Írtam egy sokatmondó üzenetet Timnek, hogy köszönöm a szép estét.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr554979955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tim villantás exhibicionista
süti beállítások módosítása