Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Ismerkedés a strandon

2012.12.20. 16:09 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Már csak két napunk volt, azok pedig a strandon, pihenéssel teltek el. Reggeli után lesétáltunk a strandra, majd úszkálás, napozás, úszkálás, napozás folyamatosan. Vittem magammal könyvet is, azt is olvasgattam. Hélène Cixous-tól a Le Rire de la Meduse és a Les Rêveries de la femme sauvage.

csupasz punci kitárt pinaIgyekeztünk mindig olyan helyeket találni, ahol Bobby mellett meztelenül fetrengve még egy-két szimpatikus — és lehetőség szerint idősebb, de legalább középkorú — férfi is megcsodálhatta pucér testemet. Bobby számára már egyértelművé vált, hogy ez a gyengém. Első nap például kábé tizenötször telepedtünk arrébb. A legtöbben fiatalok voltak, idősek ritkán, középkorúak azért akadtak, de természetesen magányos férfiakat kerestem. Ha megpillantottam a kinézett "áldozatot", mellételepedtünk pár méterrel arrébb. Bikinifelsőmet általában rögtön ledobtam. Próbáltunk szóba elegyedni vele, barátkozni. Ha szimpatikusnak talált minket, akkor nemsokára lehúztam bikinialsómat is, mindannyiunk nagy örömére és úgy folytattuk az ismerkedést. Ha félénknek bizonyult, akkor Bobby elment úszkálni én meg letoltam az alsót és belevetettem magam valamelyik könyvbe, ő meg lopva nézegette puncimat és melleimet.

Szexelni most különösebben nem kívántam, csak a testemet megmutatni, ezért sehol sem maradtunk huzamosabb ideig. Mindössze két olyan alkalom volt, amikor azonnal tovább álltunk nemtetszés vagy totális érdektelenség miatt. Tán úgy négy alkalommal, ha jól emlékszem, futottunk össze szégyenlős fickóval, ekkor jött a könyves verzió és hagytam, hogy lopva nézegessenek. A többiekkel pedig remek időt töltöttünk beszélgetve, napozva, néha közösen úszkálva a tengerben. A nyíltan feléjük fordított punci meghozta hatását. Így könnyű barátokat szerezni :) Két nagyon szimpatikus amerikai férfi elkérte telefonszámomat is. Mondtam nekik, szívesen látom őket vendégül pár napra Californiában. Akkor még nem tudhattam, hogy egyikük él is majd a lehetőséggel...

Este kettesben keféltünk Bobbyval.

széttárt kopasz pinaMásnap már csak a reggelt tölthettük a strandon, akkor négy férfinek tárulkozhattam ki. Egyikük egy sovány, 65 éves holland férfi volt, akivel németül csevegtem. Bobby közben elment úszkálni. Érdekes pasi volt. Nyíltan dícsérgette szép puncimat és elmondta, imádja a puncit, a hatvanas-hetvenes években rengeteg lányt megdugott. "Szétkefélte az agyát." Néhány haverjával bejárták Európát és izgalmas csoportszexekben vettek részt. Ahogy néhány élményét mesélte, engedtem, hogy feldugja ujjait és lassan ujjazzon. Észrevettem, ahogy Bobby kifelé jövet meglátta, mi történik és visszafordult a vízbe, hogy ne zavarjon. Tapintatos volt. Engem ugyan nem zavart volna, de a holland fickót talán igen. Csavarogtak, zenélgettek amolyan hippi dalokat, és közben sorra kefélték a fiatal egyetemista lányokat Franciaországban, Németországban, sőt Amerikában is. Én meg adtam az ártatlan, tapasztalatlan nőt, akinek az élete eddigi legnagyobb kalandja, hogy a strandon megujjazzák. Nem tudom mennyi lehetett igaz mindabból, amit elmondott, de az tény, hogy jól ujjazott. Kellemeset élveztem. Lelkemre kötötte, hogy próbáljam ki a csoportszexet, mert az "az élet sója". Próbáljam ki több férfival is és nőkkel is, aztán majd meglátom, tetszik-e a dolog vagy sem, de a lehetőséget nem szabad elszalasztani. Ettől szép az élet.

Az utolsó két férfi sajnos elég lagymatagra sikerült.

Aztán már utaznunk kellett vissza Amerikába. Csupán annyi izgalom volt még, hogy a repülőn Bobby nézegette blúzom alól kikandikáló mellemet. Ennél többet nem mertem bevállalni, Bobbyt pedig így is sikerült felizgatni.

Búcsúzáskor nem győzőtt hálálkodni, hogy milyen izgalmassá varázsoltam ezt a pár napot számára. Hálája az anyagiakban is tükröződött.

nudista pina

"Láthatlak még?" — kérdezte.

"Persze" — feleltem nevetve. "Szívesen állok rendelkezésedre máskor is. Csak hívj és megbeszéljük a részleteket!"

Ekkor hirtlen megcsókolt. A csókot nem szoktam engedni, mert az számomra az érzelmi kötődés megnyilvánulása. Elcsábítani, kapcsolatokat tönkretenni pedig soha életemben nem állt szándékomban. Puszi mehet, de igazi csók nem. Ez pedig igazi csóknak indult. Az első nyelvcsapásoknál tehát gyengéden, de rövidre zártam a fellángoló érzelmeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr124974985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: strand bobby villantás exhibicionista
süti beállítások módosítása