Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A maja riviéra 2: Xcaret

2012.12.19. 20:20 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Másnap mire magunkhoz tértünk, már ebédidő volt. Gyorsan összeszedtük magunkat és elugrottunk egy közeli étterembe. Az igazat megvallva kinéztem egy érdekes programot aznapra és sikerült is rávennem Bobbyt, hogy nézzük meg a közeli Xcaretben a maja romokat. Egy kis kultúra sosem árt. Szerencsére őt is érdekelte a téma, ezért nem kellett erőltetni. Fogtunk egy taxit Cancunba a kocsihoz, majd útnak indultunk Xcaretbe.

m83-1.jpgA maja park lebilincselő volt. Műsorok, kajáldák, boltok is kapcsolódtak a komplexumhoz, nyilván a turizmus maximális kiszolgálása végett. És az izgalmas rész itt kezdődik.

Egy boltba tévedtünk be, ahol mindenféle szuvenírt és egyéb kacatokat árultak. Szuvenírt már vettem az előző árusnál is, kisebb maja szobrokat, de itt ruha is volt. Amolyan "maja" ruha, de legalábbis mexikói. A ruhák, blúzok, szoknyák közt kutatva találtam néhány szememre valót. S ekkor eszembe jutott kalandos ruhavásárlásom a marokkói piacon. Milyen rég is volt az, uramisten! Még a kedves Hansszal. És bár soha nem lehet olyan, mint elsőre volt, gondoltam megpróbálom ismét átélni azokat a kellemes izgalmakat.

Egy középkorú férfi eladó volt, a boltban épp 3-4 turista csupán. Odaléptem a boltoshoz kezemben az összegyűjtött ruhákkal és megkérdeztem fel tudnám-e próbálni őket? Gyenge spanyol tudásom és az ő gyenge angol tudása kis akadályt állított, de valószínűleg nem csak ezért nem értette a kérdést. Gondolom mások nem sűrűn akarják felpróbálni ezeket a göncöket. Megveszik és kész. De én ragaszkodtam hozzá. Szóltam neki, hogy akkor hátramegyek — és meg sem várva a választ, már vettem is az irányt a bolt hátsó része felé. Itt azonnal ledobtam magamról topomat és miniszoknyámat és elkezdtem matatni a ruhák között. Tudtam, kíváncsi lesz a boltos, és a pult mögül is szépen rámlátott, de a többi vevő elől takarásban voltam. Az abszolút ideális körülmények.

nudista nudi naturista

Míg Bobby a szuveníreket nézegette, én felpróbáltam egy szép, tarka, mexikói ruhát. S ekkor odajött végre az eladó.

"Tetszik?" — kérdezte.

"Nem is tudom..." — feleltem töprengve, majd kis habozás után egy mozdulattal kibújtam belőle, s ott álltam előtte pucéron.

Összemosolyogtunk, majd elvörösödött.

Felpróbáltam egy szoknyát, míg ő melleimet stírölte. Majd levettem és felpróbáltam egy blúzt, míg ő puncimat nézegette. Közben folyamatosan gagyogtam neki, hogy milyen ruhát keresek. Még néhányszor eljátszottuk ezt, közben én is lángvörös lettem. Nem is igazán tudom miért. Tán azért, mert most valóban kicsit titokban történtek a dolgok, hisz Bobby nem volt tanúja a történéseknek. S emiatt úgy éreztem magam, mint a kislány, aki éjjel titokban kioson a hűtőhöz fagyit enni, holott a szülők megtiltották azt. Én ráadásul bármelyik pillanatban lebukhattam, ha Bobby 3-4 lépést tesz irányomban és kikerülök a limlom takarásából. Látta is rajtam a boltos, hogy figyelek, nem jön-e Bobby — és ettől ő is jobban izgult. Mi lesz ha lebukunk?

És megvolt az utolsó darab is. Most hogyan tovább? Levettem az utolsó szoknyát is és ott álltam előtte anyaszülten. És csak álltam és mosolyogtam. És ő is mosolygott. És megfogta egyik mellemet, majd a másikat is. Lehunytam szemeimet. Finoman masszírozta őket. Átölelt és egyik kezével megragadta fenekemet, majd nyakamat csókolta. Eláztam odalenn.

"Elke!" — szólt hirtelen Bobby.

A boltos megriadt, én is riadtan nyitottam ki szemeimet.

Nem vett észre, még mindig a kacatokat vizslatta.

"Jövök!"

Gyorsan magamra kaptam a topomat és a miniszoknyát.

Nyomtam egy puszit a boltos arcára és odasiettem útitársamhoz.

"Ejha! Ez mind kell?" — kérdezte a kezemben lévő ruhákra utalva.

Bizony. Azokat mind megvettük. Az eladó szélesen mosolygott távozáskor. Én is jól éreztem magamat.

Ideje volt lelépni. Amikor a parkolóhoz értünk, Bobby közölte, azt a nagyobb szobrot még meg akarja venni. Nekem már nem volt sok kedvem hozzá visszamenni.

"Menj csak, megvárlak" — mondtam.

Lelépett, én meg beültem az autóba.

A parkból egy elég hosszú út vezetett vissza a főútra. Csupán pár perce üldögélhettem, mikor megláttam a boltost arra sétálni. Egy jó ötven méterre lehetett, nekem háttal. Támadt egy ötletem. Bobby noteszéből kitéptem egy lapot és ráírtam: "Elindultam, gyere utánam az úton." Kiszálltam és már indultam is volna, de ördögi ötletem támadt!

meztelen sétaA parkoló amúgyis elég elhagyatott volt, mert itt nem sokat időztek az emberek. Vagy megérkeztek éppen vagy épp pont elmentek. Huzamosabb ideig tehát nem tartózkodtak a parkolóban. Levettem hát minden ruhámat, még szandálomat is, hogy teljesen pucéron indulhassak a boltos után. Reméltem kellemesen meglepem majd.

A talaj forró volt így mezítláb, de nem elviselhetetlenül. A nap tűzött továbbra is. A parkolón átsétálva észrevettem, mégse volt teljesen üres. Két férfit vettem észre úgy harminc méterre, a kocsiból szálltak ki. Megláttak és megnéztek. Én siettem tovább a boltos után.

A parkolót elhagyva a bokrokkal, fákkal övezett útra jutottam, ami még kilómétereket vezetett, míg a főútba torkolltott. Már egész közel jártam, sietős lépteimmel majdnem beértem a fickót.

"Hé!" — szóltam oda hozzá.

Megfordult. Megdermedtem egy hosszú pillanatra. Nem ő volt az!

Csodálkozva nézett végig rajtam. Fiatalabbnak tűnt.

"Igen?" — várta érdeklődve mit akarok.

Hirtelen semmi nem jutott eszembe. Majd megpillantottam kezében a cigit és a régi bevállt taktika mentette meg a helyzetet.

"Adsz egy cigit?"

Széles mosollyal alaposan megnézte pucér testemet, míg rágyújtottam.

"Segíthetek?"

"Ez az út vezet Playa del Carmenbe?"

Elkezdtünk beszélgetni miközben lassan sétáltunk tovább. A parkban dolgozott. A kocsijához igyekezett, lerobbant nem messze a kereszteződéstől. A kérdésre, hogy mit keresek errefelé egyedül, elmondtam, hogy mindjárt jön a pasim, csak előre mentem, mert unom a várakozást.

"És miért pucéron?" — kérdezte vigyorogva.

"Szeretem a napsugarat" — válaszoltam mosolyogva.

Újból vigyorgott, sokatmondón.

"Hát az van itt bőven" — válaszolt.

"Szerencsére" — vágtam rá felkacagva.

Elvétve elhajtott mellettünk egy-egy autó. Hozta-vitte a turistákat. Egy dudálás és néhány füttyentés jelezte pozitív reakciójukat. Majd jött mégegy autó, ami meg is állt. A fickó barátságosan üdvözölte őket. Az autóban négy helybéli férfi utazott, valószínűleg a sétatársam kollégái vagy haverjai. Bemutatott a négy fiatal srácnak, akik igen jelentős érdeklődést mutattak. Szemlátomást jókedvük volt. Sokat nem sikerült megértenem, mert nagyon hadartak, de tetszett, ahogy alaposan megnézik a meztelen testem. Aztán megkérdezték a fickót, hogy elvigyék-e, de azt felelte, inkább sétál. Nem lepődtek meg a válaszon. Én sem. Azon viszont igen, hogy az egyik utas kiszállt és immár két sétatársam lett.

Már nem sokáig élvezhettük a sétát, mert perceken belül megérkezett Bobby. Nem tudom mennyire lepődhetett meg, mindenesetre azt tudta, hogy pucér vagyok, hisz a ruháim ott hevertek az anyósülésen. Mikor megállt mellettünk, behajoltam az ablakon és csak ennyit közöltem:

"Basszál meg!"

faszszopó kurvaNem kellett sok neki, kiszállt, nekitolt a kocsinak és előkapta már álló farkát. Egy pillanat múlva már bennem is volt és lökdösött keményen. A két mexikói feszülten figyelt. Intettem nekik, hogy fogják meg a melleimet. Örömmel teljesítették a kérést. A fiatalabb a farkát is előkapta és verni kezdte arcom előtt. S ekkor Bobby belémélvezett. Kicsit hamar, nekem még visszavolt. Szóltam neki, vegye elő a kotonokat retikülömből.

A következő percben már a srác kúrt, elég alaposan. A boltosnak nézett fickóra szintén ráhúztam a gumit és úgy kényeztettem számban. Néhány helycsere, majd miután mindketten alaposan megkeféltek, kérésemre mellemre verték farkukat. Én is robbantam, és nagyot élveztem.

Imádom Mexikót!

Beültünk az autóba mind a négyen és továbbhajtottunk. A kereszteződés előtt megtaláltuk a lerobbant kocsit, ott kiraktuk őket, mi pedig folytattuk utunkat Carmenbe.

Nem húztam vissza ruhámat, még akkor sem, mikor már a városba értünk. A lehúzott ablak mellett így is csupán 10-15 ember vette észre fedetlen kebleimet. Bobby pedig egyenesen odavolt miatta.

A szállodához érkezvén viszont visszabújtam a göncökbe.

Letusoltam, lepihentünk egy időre, majd egy klassz étteremben töltöttük az estét.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr164973719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: bobby villantás exhibicionista
süti beállítások módosítása