Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A civakodó pár

2012.12.19. 19:25 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Jake-et azért is kedveltem, mert fantáziadús volt. Állandóan telis tele volt ötletekkel, némelyik egyszerű, könnyen kivitelezhető, némelyik viszont olyan bizarr, hogy még én sem mertem bevállalni. Az idők során elég jól megismerte énem és vágyaim, sőt korlátaim is. Voltak dolgok, amiket hallottunk innen-onnan, ismerőstől, baráttól, de számomra tabuk maradtak, mint például a kikötözés, szadomazo, harisnya és pisi fétis. A harisnyákat amúgyis egész életemben utáltam és egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt rajtam egész életemben. A másik abszolút tabu: az állatszex. Megrögzött állatrajongó, az efféle beteges hajlamot mélyen elítéltem mindig is!

Kapcsolatunk tökéletes volt. Tudta, bármikor megkaphat egy gyors menetre, s ez önérzetének nagyon jót tett. Innentől viszont a hangsúly a fantáziákra terelődött. Kevesebbet dugtunk mi ketten, inkább a fantáziák megvalósítására koncentráltunk. Nyitott voltam őrültnél őrültebb ötletei irányában, habár sokat kapásból visszautasítottam. Ez azonban nem szegte kedvét, hamarosan előrukkolt egy újabbal. Minél jobban megismert, annál ritkábban fordult elő a visszautasítás. Szemmel láthatóan élvezte a játékainkat. Jake-nek nem volt akkor étvágya, mint nekem — neki elég volt a tudat, hogy ő volt számomra az etalon, az igazi férfi, a fáradhatatlan — s ezért bármikor megkaphatott. A férfiak egójának szerfelett jót tesz az effajta biztonság. Nincs már a bizonyítási kényszer.

Péntek délelőtt volt és úton voltunk Boulder City felé, ahová egy tárgyalásra igyekeztünk. Jake legújabb ötlete viszonylag egyszerűnek hangzott, így hát rábólintottam. Barstowban megálltunk pihenni és kerestünk egy csehót. A kinti forróságból üdítő volt belépni a hűvösbe. Nem sokan voltak ilyen korán, de ez talán jobb is volt így nekünk.Gyorsan körbenéztem az asztalokon, majd fejemmel biccentettem az egyik irányba Jake-nek. "Oda."

Leültünk az asztalhoz. Kértem egy sört, és egy kávét Jake-nek, majd rá is kezdett rögtön. Halkan civakodtunk egy kitalált történeten, mintha nagyon összevesztünk volna. Jake jó színésznek bizonyult, és magam sem hiszem, hogy rosszul alakítottam volna a szerepem. Már egy ideje ment a veszekedés, alig hallhatóan, szinte suttogva, de annál erőteljesebb arckifejezésekkel és gesztikulációkkal. Velem szemben két asztalnyi távolságra egy hatvanas férfi kortyolgatta sörét. Fel is figyelt a kis cirkuszra. Időnként rápillantottam és csóváltam a fejem és grimaszoltam Jake felé biccentve, hogy "ez biztos megőrült", meg "milyen bunkó pasim van". Az öreg megértőn mosolygott néha, amit jómagam is viszonoztam párszor. Egy lenge, bő nyári blúz volt rajtam és miniszoknya. Nemsokkal az asztalfoglalás után már kigomboltam a kellő mennyiségű gombot, de abból a távolságból nem tudom mennyi látszhatott belőlem. Az mindenesetre bizonyosan, hogy mélyen kigombolt blúzban vagyok.

puncivillantás borotvált pinaA terv egyszerű volt és bevált. Jake egy idő után durcásan távozott, s ottmaradtam az asztalnál egyedül. Kókadtan néztem ki fejemből, mint akit éppen nagyon megbántottak. Kicsit könnyeztek is szemeim. Vártam az öreg reakcióit. Korábban lopva nézegetett, talán Jake-től tartva, hogy rajtakapja. Most már merészebben, de nem kezdeményezett. Tőlem jobbra pár asztallal egy spanyolajkú pár ücsörgött és beszélgetett, talán miattuk. Nem tudom. Kicsit vártam még, majd felálltam az asztaltól és megindultam a mellékhelyiség irányába, ami kettejük között vezetett. Ahogy elhaladtam, újból rámosolyogtam az öregre és próbáltam közben nagyon szomorú képet is vágni. Mikor beértem a wc-re, végignéztem magamon és láttam, dekoltázsom igencsak meggyőző volt. Rendbetettem kicsit csapzott hajamat és visszatértem asztalomhoz.

Szerencsére most már nem kellett sokat várni, az öreg megindult felém, leült a szomszédos székre és megkérdezte, meghívhat-e egy tequilara? Az állítólag segít a lelki bajok legyőzésében. Elfogadtam és megköszöntem. Elkezdtünk csevegni. Innentől a történet már ismerős. Minden esetben az első lépések a nehezek. Amíg elkezdődik a dialógus. Onnantól nekem legtöbb esetben olajozottan megy a többi. Panaszkodtam, milyen mélyen megbántódtam, mennyire nem megértő a barátom, pedig hogy szeretem, és hogy minden férfi egy tahó állat. Tisztelet a kivételnek, persze. Ezt mindig magára veszi a társalgó fél. Ő mindig a kivételek közé tartozik. És ezt érdemes tudatosítani is benne, pl. egy mosollyal. Az öreg szemei időnként lejjebb tekintettek, blúzom belsejébe, én meg segítettem neki azzal, hogy időnként magam elé bambultam, mintha nem látnám hogy vizslat... Kellemes 15-20 perc telt így el, közben mocorogtam időnként, hogy blúzom ide-oda csúszkáljon rajtam. Az utolsó tíz percben egyik mellem teljesen szabadon kandikált ki blúzom alól. Borzasztó izgató volt, ahogy az öreg szinte mereven bámulta. Teljesen eláztam. A jól kitervelt cél az volt, hogy valahogy elcsaljam a wc-be és lecumizzam.

S ekkor megjelent Jake. Meglepetésemben nem is tudtam mit tegyek. Az öreg is meg volt szeppenve. Talán arra is gondolt, hogy most jól felpoffozák. Nem sokat szólt Jake, csak meragadta karom és kirángatott a bárból. Beültünk a kocsiba és elhajtott.

Még mindig szótlanul ültem a csodálkozástól. Rámnézett és felnevetett.

"Meglepődtél, mi?"

"A legrosszabbkor jöttél, épp..."

"Tudom" — vágott közbe mosolyogva. "A parkolóból figyeltem."

"De miért?" — kérdeztem értetlenül.

"Ez csak étvágygerjesztő volt. Megyünk tovább."

Igencsak bosszús voltam.

S el is érkeztünk egy másik csehóba. Beléptünk, körbejártuk és egy perc múlva már kint is voltunk. Csak párok és rosszarcú emberek. Sebaj, folytattuk utunkat.

A következő bár már minden szempontból megfelelt. Hasonló körülmények, egy idősebb fekete fazon egyedül kávézott, kicsit arrébb két középkorú, egy nagydarab, izmos fehér és egy vékonyka fekete férfi.

A színjáték teljesen azonosan ment le, azzal a különbséggel, hogy most mindhárom férfi felfigyelt. Civakodásunk persze nem lehetett azonos, az teljesen spontán jött, de ez alkalommal is jól sikerült. Jake felállt és kiviharzott, én meg könnyes szemekkel búslakodtam. Az idősebb feketével már jó ideje szemeztem, s gondoltam eljött az ideje felmérni a terepet a wc-ben. Felkeltem hát, elballagtam a három férfi mellett, be a mosdóba. Blúzom ugyanúgy kellőképpen merész állapotban volt. Eddig minden flottul ment.

cicivillantásVisszatértem asztalomhoz és vártam a reakciót. A merev tekintetek és mosoly, szemezés bizakodóvá tett. Az előző eset miatt nagyon haragudtam Jake-re, s most még inkább nőtt a vágyam... Mindhiába várakoztam, semmi kezdeményezés. Milyen puhánnyá váltak! Lopva kigomboltam még pár gombot, most már szinte nyitott könyv volt blúzom, fél mellem már most szabadon. Kellemes reakciót sikerült kiváltanom, kellemes mosoly volt a válasz az öreg részéről. Továbbra is mohón nézte testemet, de semmi több. Gondoltam, most már úgyis egyértelmű, hogy mi a szándékom, felhúztam miniszoknyám is és megmutattam bársonyos puncim és hosszú ajkaim. Egy vöröslő fej volt a jutalom. Az öreg továbbra sem kezdeményezett. A másik asztalnál viszont a két fickó egyre nagyobb érdeklődést tanúsított irántam. Ők ugyan szoknyám alá nem láthattak, de melleimet minden bizonnyal. Én továbbra is az öregre hajtottam. Már a célegyenesben voltam.

S ekkor végre felállt az asztaltól és elindult felém, tekintete puncimra meredt. Rákacsintottam, ő viszont, majd hozzám hajolt és a fülembe súgta: "Köszönöm." Majd tovább ment és lelépett.

Hoppon maradtam.

Eltűnődtem. Nem sok időm jutott rá, mert rögvest mellém települt a két középkorú fickó, egyik jobbról, a másik balról. Jöttek megnyugtatni. Elmeséltem, milyen csúnya volt a barátom és hogy nem érti meg, hogy több gyengédségre vágyom. A fekete férfi már simogatta combomat, a másik karomat, és úgy csitítgattak. Blúzom teljesen szétnyílva, mindkét mellem szépen látszott, puncim is csillogva nézett fel rájuk a sok létől. A néger benyúlt mellemhez és gyöngéden markolászott, a másik lyukamba nyúlt fel. Pár percig ment ez a petting, majd a szőke fazon felvetette, menjünk be a mosdóba. Nekem se kellett több, már pattantam is, nyomomban a két éhes farokkal.

szopás cumiRögtön ledobtam ruháim és letérdeltem eléjük. A két merev faszt azonnal kezelésbe vettem. Felváltva, igazságosan szopogattam őket. Mindkettő méreten felüli volt, a négeré kicsit vékonyabb. Mohón és keményen, bő nyállal szoptam őket, mint aki évek óta szomjazik egy faszra. A szőke tele is töltötte torkomat forró nedűjével. Épp próbáltam felgyorsítani a feka srácnál is, de megragadott és feltolt az ülőkére, majd belém hatolt. Keményen dugott, gyors tempóban. Első orgazmusom hamar jött, s mint a villám, csapott le rám. A sok feszültség végre kisült. Haverja vigyorogva nézte, ahogy társa dugattyúz. Úgy tűnt, nem először kefélnek együtt. Vagy legalábbis egyáltalán nem volt semmi feszültség a levegőben. Már a csúcs felé jártunk, mikor kihúztam a farkat belőlem, nem akartam, hogy belém élvezzen, majd lenyomtam torkomon és lenyeltem a fekete farok hófehér nedűjét is. Ezzel azonban nem volt vége. A szőke már újból állt és ő is megismerkedett velem belülről. Lassabban dugott, viszont vastagabb farka nagyobb élményt nyújtott. Megvolt második orgazmusom is. Ekkor kijött belőlem és szűk popsimat is kipróbálta. Az ő esetében nem voltam elég gyors és fenekembe élvezett. Ez kevésbé problémás.

Szótlanul összeszedtük magunkat és visszatértünk asztalainkhoz. Ekkorra már 4-5 új ember érkezett a bárba, és Jake is várt az asztalnál. Szó nélkül leléptünk.

Jake részletekbe menően tudni akarta mi történt és hogyan éreztem magam. Vele ilyen dolgokról nagyon könnyen lehetett beszélgetni. Elmondtam, hogy az első alkalom más volt, ott valóban hihető volt még a megbántott lány vigasztalása, míg a második esetben már elrontottam, mert a túlzott kitárulkozás miatt inkább egy kurva látszatát keltettem, semmint egy szerelmi mélyponton búslakodó nőét. Túlfűtöttségem miatt viszont elszaladt a gyeplő, s ebben igen komoly szerepet játszott a "hoppon maradás", hogy a kiszemelt személynek nem kellettem. A szex egyébiránt jó volt, bár a tervben eredetileg csak egy szopás szerepelt, ehelyett lett két szopás és két kefélés. Vagyis elvetettem a sulykot.

"Na ugye! Érdemes volt téged elrángatni az első helyszínről" — kiáltotta vigyorogva Jake.

Jake nagyon értett ahhoz, hogyan hozzon ki a sodromból, de ugyanakkor nagyon értette testemet is és előszeretettel húzta idegeimet, hogy a végén nagyobbat élvezzek. Ezt a civakodós módszert nagyon könnyű kivitelezni, ha épp friss húsra fáj a nő foga. Mi Jake-kel még olyan öt-hat alkalommal alkalmaztuk kiruccanásaink során, s a sablon ellenére minden alkalommal izgalmasnak találtam.

A történet azonban itt nem ér véget, hisz folytatjuk utunkat Boulder Citybe.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr234973649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: villantás exhibicionista jake
süti beállítások módosítása