Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Ebéd Sue-nál

2012.12.02. 16:47 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Zuhany és borotválkozás után épp a megfelelő ruhát próbáltam kiválasztani az ebédmeghíváshoz, mikor csöngettek. Na, ez Jake lesz - gondoltam és siettem ajtótnyitni. Tévedtem, a bébiszitter volt. Én tök csupasz voltam még, a papucsot leszámítva, de az egyetemista lány látott már egyszer meztelenül otthon, ezért nem csináltam belőle gondot.

Beengedtem és pletykálni kezdtünk a konyhában. Bekapcsoltam a kávéfőzőt, mert tudtam, ő is szereti a feketét, s ekkor megint csöngettek. A lány (Dorothy) már ugrott is az ajtóhoz. Pár pillanat múlva megjelent a konyhában Jake-kel, aki üdvözölt és gyorsan átölelt.

"Csodásan nézel ki édes" - mosolygott végigpásztázva csupasz testemet. Kacagtunk egy jót és egy negyedórás csevej alatt megittuk a kávét. Gyorsan magamra dobtam egy testhez simuló topot és egy miniszoknyát és útrakeltünk.

Jake sokféle zenét szeretett hallgatni meglepő módon. A countryt is kedvelte és így valami régi Willie Nelson CD szólt az út alatt. Mikor megérkeztünk Sue-ékhoz és nyitottam a kocsiajtót, Jake rámszólt:

"Várj! Van egy ötletem."

No, vajon most mi járhat a fejében? - gondolkodtam magamban. Végigvizslatta öltözékem és gondterhelten csóválta fejét. A szűk, fehér topom vékony anyagból készült, mellbimbóim körvonalai szépen kivehetők voltak rajta keresztül. Ebben nagyon sexy voltam, azt tudtam. Jake lenyúlt miniszoknyámhoz és felhajtotta. A csiklótól felfelé vékony csíkot hagytam meg akkoriban, de egyébként frissen borotvált voltam.

"Vedd ezt le!" - szólt Jake a miniszoknyám ráncigálva.

"Tessék?" - kérdeztem kacagva.

"Gyerünk, gyerünk, vedd csak le!" Letoltam. "Ez az, mehetünk!" Biztos nagyon bambám nézhettem, mert sietve megnyugtatott: "Ugyan már bébi, hisz megkefélt már. Tetszeni fog, hidd el!"

m70-1.jpgAzzal ki is szállt a kocsiból és elindult a bejárati ajtó felé. Aztán megtorpant, mivel látta, hezitálok. Körülnéztem az utcán nem jön-e valami autó vagy járókelő vagy nem lóg-e valamelyik szomszéd az ablakban. Tiszta volt a terep. Gyorsan kiszálltam hát a kocsiból és bár próbáltam nyugodt léptekkel közelíteni, szívem gyorsan vert. Jake végigmért és elmosolyodott. Csöngetésünkre Sue nyitott ajtót.

"Hello Elke, hello Jake" - üdvözölt minket, mi pedig beviharoztunk. Joe a nappaliban várt minket hűtött sörökkel.

"Micsoda kellemes meglepetés!" - szólt csupasz alsótestemre célozva. "Gyertek, hűtsétek le magatokat! Egy régi kedves ismerősünk is csatlakozna az ebéd, remélem nem gond, ugye?"

Kezünkbe nyomott egy-egy jéghideg Budot, hozzámhajolt, megpuszilt és fülembe súgta: "Gondoltam én is megleplek." Az egyik fotel takarásából előpattant Bruno. Bruno ismerős volt, de nem ugrott be honnan. Odahajolt hozzám és megpuszilt. Látta, hogy töröm a fejem.

"Mi már ismerjük egymást... Csak akkor fordítva volt" - mutatott topomra és csupasz alsótestemre. Aháááá, hát persze! Joe régi haverja a középiskolából, akivel múltkor összehozott a sors itt Joe-éknál, mikor háznézőben voltam. Csak akkor épp fordítva volt, ahogy mondja. Alul miniszoknya, felül topless.

"Már emlékszem" - súgtam vissza mosolyogva. "Akkor most megnézhetsz alulról is." De nem nagyon zavartatta magát, már javában nézegetett odalenn.

A hideg sörnek hála hamar megnyugodtam és átmentem a konyharészbe segíteni Sue-nak, míg a férfiak beszélgettek. Sue épp a tésztát szűrte le. Alsótestemre pillantott, majd kérdőn rámnézett.

"Az ő ötlete volt."

"Igen?" - kérdezte. "Akkor társadra akadtál" - mondta nevetve. "Sármos."

"Valóban" - válaszoltam.

Szokásos érdektelen csevegés folyt ebéd közben, viszont Sue - amerikai létére - fennséges kaját csapott össze. Egy olasz szakácskönyvből nézte ki a receptet. Valami fehérboros csirkés laza tésztaféleség volt meg szintén nagyszerű desszert. A férfiak számára érdekesebb volt viszont, hogy Sue ledobta blúzát, miután Bruno hiába kérte tőlem, hogy vegyem le topomat is.

"Nem-nem" - szóltam mosolyogva. "Azt már láttad múltkor."

Sue sokkal szégyenlősebb volt nálam és rá amúgy sem volt az ilyesmi jellemző, ezért is jött számomra is meglepetésszerűen. De Bruno azért nem siránkohatott, hisz Sue is formás mellekkel büszkélkedhetett, ráadásul az enyém kisebb is volt. Volt azért még valami, ami tetszett Brunonak. Jake bal kezét belső combomon pihentette. Combjaim már az étkezés elején szétnyíltak és Jake sűrűn simogatta combom és szeméremdombom. Mire a desszerthez értünk, Jake csiklómmal és lyukammal játszadozott és puncim állt a sok lében. Mivel Bruno ült a másik oldalamon, gyakrabban nézett oldalra, mint tányérjára. Egyszóval élvezetes volt az ebéd.

m70-2.jpgTeli pocakkal települtünk át a kanapékra, fotelekbe a tévé elé. Joe berakott valami friss akciófilmet, amit a kölcsönzőből hozott. Én Jake karjaiban heverve próbáltam megemészteni a finom ételeket, a topless Sue meg mellém dobta le magát. Én kényelmesen felhúztam lábaim és tágra nyíltam, Bruno meg elhelyezkedett az egyik fotelben, ahonnan kényelmesen stírölhetett.

Joe hozott még mindenféle különleges röviditalokat, amiket végig kellett kóstolnunk - Jake-et kivéve, akinek a sör is túl sok volt, mivel vezetett. Az alkohol, az emésztés, a kényelmes pozíció és ajkaim ütemes, halk cuppogása, ahogy Jake gyengéden játszadozott nedves puncimmal, elálmosítottak. A film vége felé ébredtem fel. Jake és Joe a konyhában beszélgetett, Sue pedig - megdöbbenésemre - Brunot szopta a fotelban. Lenyúltam magamhoz és lassan masztizni kezdtem. Élvezettel néztem Sue technikáját, amin volt azért csiszolni való bőven. Bruno többször is felszisszent a fogak miatt, a nyelvjátéka sem volt túlságosan aktív. Mindenesetre Bruno összerándult és megtöltötte Sue száját magjával. Bruno, látva, hogy masztizom, intett, én következem. Már indultam is volna, mikor Jake mellettem termett és felhúzott a kanapéról.

"Indulnunk kell sajnos, későre jár." Elbúcsúztunk és pár perc elteltével már a kocsiban duzzogtam. Mérges voltam Jake-re. Ugyanakkor tetszett, hogy rövid száron tartja a gyeplőt. Nem tudtam eldönteni melyik érzés volt az erősebb.

Hazaérkeztem. Jake behajtott a garázsba. Mindketten kiszálltunk.

"Bejössz egy kávéra?" - kérdeztem kicsit rosszkedvűen.

"Nem, kösz." - jött a komor válasz, majd hirtelen megragadott derekamnál és feldobott a motorháztetőre. Széttárta lábaim és fejét puncimba temette. Hátradőltem és lehunytam szemeim. Már kevésbé voltam durcás. Mikor megunta (én még bírtam volna), előkapta kemény farkát és keményen felnyársalt. Már nagyon nedves voltam amúgy is. Jake nem hazudtolta meg magát: mint egy express-vonat, úgy dugattyúzott kimondhatatlanul hosszú ideig, különféle pózokban. Mindenképpen ő a rekorder az összes pasi közül, akivel a sors összehozott. Úgy 2-3 orgazmusom is lehetett, nem emlékszem pontosan, de úgy elfáradtam, mintha öten mentek volna át rajtam. A topom persze már rég lekerült rólam. Mikor ő is idejét látta, melleimre ürítette sűrű magját. Búcsúzóul szenvedélyesen megcsókolt.

"Kávét majd legközelebb" - mondta mosolyogva. Hazahajtott.

Felkaptam a földről topomat és szóltam a bébiszitternek, megjöttem. Ledobtam magam a konyhában egy székre és Dorothy mellém ült.

"Hallottam ám... Zengett az egész garázs" - szólt kuncogva, miközben a melleimről lassan csordogáló spermát figyelte. "Jake igen kitartó" - bökött orrával erősen igénybevett, vöröslő puncimra széles mosollyal.

"Hát az" - válaszoltam lihegve. "Megyek, lezuhanyzom." Elbúcsúztunk és pillanatok alatt elnyomott az álom.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr524943224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gruppen joe sue jake
süti beállítások módosítása