Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Cindy és barátai

2012.12.02. 16:56 | Funny Hill | Szólj hozzá!

A következő héten hiába vártam Jake telefonját, csak nem hívott. Igaz, én se mentem teniszezni. Gondoltam talán annyira elfáradt a múltkor, hogy szüksége van a pihenésre. Mitagadás, nekem is jólesett a szinte semmittevés. Mohón faltam a modern francia líra nagyjainak köteteit (René Char és Jacques Dupin a két fő kedvenc). Arra is jutott idő, hogy Juliette barátnőmmel kibeszéljük az élet nagy történéseit és problémáit.

A hét vége felé közeledve viszont az érzékiség hiánya öntött el. Kelly (a bébiszitter) is rákérdezett: mikor jön Jake? Vidám lány volt ez a Kelly és nevettek szemei közben. Rá volt indulva Jake-re, azt már múltkor is konstatáltam. Aztán péntek este meg is jött a várva várt telefonhívás. Másnap - szombaton - nem lenne-e kedvem egy kis partyzáshoz? No de miféle party? És hol, kikkel? Kis unszolásra Jake elmondta, hogy ő sem tudja igazán, de egy régi haverja szólt, hogy menjünk. Délután 4-től egy barbecue party, némi erotikával fűszerezve persze. Rögtön beugrott a szép élmény Luckel és Janaval, most is hasonlóra számítottam. Jake ugyan kicsit bizonytalan volt, mert nem tudhatta milyen lesz a csapat, de a "legfeljebb hamar lelépünk" mentalitás jellemző volt rá.

Jake már kettőkor megérkezett, s míg én a kicsivel foglalatoskodtam, ők Kellyvel traccsoltak a konyhában. Zuhany és borotválkozás után kicsit tanácstalan voltam, mit vegyek fel.

"Hol vagy már?" - hallottam Jake türelmetlen hangját.

Már vagy negyed órája álldogáltam a ruhásszekrény előtt, de nem tudtam dönteni. Ha nem tudom, hogy milyen emberek közé megyek, hogy válasszak? Elegáns, lezser, kihívó vagy szolíd legyek? Esetleg csak egy bikini és kész? Mikor már másodszor szólintgatott, én is meguntam a dolgot.

"Mi a frászt vegyek fel?" - kiáltottam vissza hozzá.

"A múltkori jó lesz."

Rendben. Felvettem a fehér, kissé átlátszó topot és egy rózsaszín miniszoknyát. Szandál, napszemüveg. Kész is voltam. Kelly csillogó szemekkel búcsúzott el Jake-től. Beültem az anyósülésre és elindultunk.

"Beizgult a kiscsaj, mi?" - fordultam sármos pasimhoz. Felnevetett.
"Csak beszélgettünk... De jó segge van" - tette hozzá gyorsan.

Az utazás unalmas volt, de mire kezdtem ideges lenni az unalomtól, meg is érkeztünk hál' Istennek. Behajtottunk az udvarra, ahol már alig akadt hely a sok parkoló autótól.

"Ezek mind ide jöttek?" - kérdeztem.

"Ugrás" - jött válaszként és kipattantam az autóból.

Csöngetésünkre egy negyvenes félmeztelen férfi nyitott ajtót és szívélyesen üdvözölte Jake-et. Ő a barát volt, mint kiderült, nem a házigazda, aki éppen a hússütéssel volt elfoglalva a kertben. Beljebb mentünk és körbeszaglásztunk.

A nappaliban már szép tömeg gyűlt össze, szintúgy kint a kertben. Olyan harminc emberre saccoltam, s ami rögötn szemet ütött: a nemek aránya erősen a férfiak javára csúszott el. Engem is beszámítva 6 nőt láttam. A ruházatot illetően sem kellett szégyenkeznem. A férfiak közül páran félmeztelenek voltak, ketten teljesen, a maradék meg teljesen hétköznapi göncökben. Egyikük a nappaliban kefélte a háziasszonyt (Cindyt) egy kanapén, a másik a medencéből mászott ki éppen. Ő volt Paul. Paul úgy kitűnt a tömegből, hogy percekig le se tudtam venni róla a szemem. Magas, fiatal srác volt, tán 1.90 magas, feltűnően fehér bőrű és teljesen csupasz. De komolyan: teljesen csupasz. Egy szál szőrt nem lehetett látni rajta, se a mellkasán, se a lábain, se a farkán, de még a fején sem. Haja sem volt. Viszont igen szépen kidolgozott, izmos teste és hosszan lelógó, eres farka.

"Elke! Gyere már!" Jake nógatása ébresztett fel álmélkodásomból.

m71-3.jpgEgy nagy kanapéra invitáltak minket. Kezembe nyomtak valami mentás, gines koktélt és beszélgetésbe elegyedtünk. Egy kb. velem egykorú, vörösesbarna, vidám nőszemély öntötte magából a szót. Mint kiderült, a házigazda havonta szokott gangbang partyt tartani nejének, Cindynek. Korábban csak swinger klubokba jártak néha-néha, de Cindy megkedvelte. Most már fel is veszik videóra a bulikat. (Láttam, ahogy egy tinédzser korú srác buzgón forgatja kezében a camcordert.) Ez a harmadik ilyen party, tehát csak nemrég kezdték és próbálják tágítani a baráti kört.

"Megtetszett Paul, mi?" - kérdezte Mesélőnk. "Láttam, hogy néztél rá" - kacsintott.

"Itt is van". S valóban, Paul egy doboz sörrel kezében épp Cindyhez lépett és unottan belógatta farkát szájába, miközben a középkorú pocakos kitartóan döfködte tovább. Paul nem tűnt teljesen józannak. "Nem hiába. Finom hús" - mosolygott sokatmondón Mesélőnk.

Ekkor mellénk heveredett a kanapéra Jake haverja is.
"Bemutatsz a csinos barátnődnek?" - kérdezte Jake-től.

"Ó hogyne, bocsánat. Rob, ez itt Elke." S ezzel egyidőben lenyúlt miniszoknyámhoz és felhajtotta teljesen. "Elke, ez itt Rob."

"Hi Elke" - fordult puncimhoz Rob széles vigyorral arcán.

"Hello Rob" - válaszoltam és erőltetett mosollyal visszahúztam szoknyám enyhe rosszallás közepette.

m71-2.jpg

Mesélőnk folytatta tovább. A házigazda a pénzügyben dolgozik, Cindy a titkárnője volt hosszú évekig. Cindynek nem lehet gyereke, ezért is akarják eseménydússá varázsolni életüket. A háziasszony a tipikus szőke bombázó titkárnő megtestesítője lehetett, nagy, szilikonos mellekkel és hosszú, hullámos hajkoronával. Most, olyan 40 körül, már meglátszott az idő múlása: kis túlsúly, ráncok az arcon, stb. Valószínüleg lyukában is sokan megfordultak már. Ahogy ezen gondolkodtam, a köpcös épp beleürítette magját, majd átadta helyét Paulnak, akinek hosszú, szép, eres farka már régóta álldogált - Cindy szája tehát megtette a magáét. Paul látványosan elhajította a kiürült sörösdobozt és erőteljes lökésekkel tövig tolta magát Cindyben, aki hangos nyögésekkel nyugtázta mindezt. Paulnak "szétbaszlak ribanc" típusú megnyilvánulásai is szemlátomást izgatták, a körbenálló tömeg hasonló megjegyzései szintúgy. Ami engem lekötött, az a szokatlan látvány, ahogy a hófehér, csillogó, csupasz izomtömeg mozgott előre-hátra, jobbra-balra. Annyira lekötött a látvány, hogy észre se vettem, amint Jake újból feltolja miniszoknyámat. Már csak a végeredményt láttam: combjaim lezseren szétnyílva, lukam egyre nedvesebb. Álldogáltak páran a mi kanapénknál is és láttam, ahogy néhány szempár az én puncimat stíröli.

"Ha meg akarod dugatni magad, itt könnyen megy" - folytatta Mesélőnk szakadatlan. Majd lenézett széttárt puncimra és így szólt: "Ne légy szégyenlős, aranyom. Nézd csak!" és fejével a kert felé biccentett. A házigazda még mindig forgatta a húsokat, mellette egy fiatal néger lányt kúrtak négykézláb. Egy másik fiatal lány, fehérbőrű, hosszú fekete hajjal és vékony, törékeny testtel szaladgált anyaszült meztelen a kertben különösebb indok nélkül.

"Az ott Violet, Paul csaja" - mondta a mindenttudó. Kiderült, Paul abbahagyta egyetemi tanulmányait és vetkőzős bárokban lép fel, egy másikban meg pincér. Mesélőnk pont egy ilyen bárból ismeri úgy egy éve, ő szólt neki annak idején, hogy jöjjön Cindyhez. Paul, csakúgy mint Mesélőnk, törzsvendég ezeken a bulikon. "Szép kis összeget kap, hogy szétkefélje az asszonyt" - nevetett fel Cindyre mutatva.

"És itt a többiek is pénzért dugják?" - kérdeztem értetlenül.

"Deeeehogy! Belépő van! Ti nem fizettetek? Befizetsz és megkúrhatod. De ezért cserébe megkapsz mindent: ingyen kaját, ingyen piát, Cindyt, és bárkit, aki belemegy... Egy vagyont fizet az öreg ezekre, de valamicske pénz visszajön a belépőből... Csak Paul kaszál nagyot... meg múltkor volt 2 hivatásos chippendale, ők kaptak pénzt a műsorért... Szerintem megéri, jó a társaság."

Időközben Jake is elhagyta a kanapét és most letolt gatyával várta sorát. Nem is kellett sokat várnia, Paul és Jake elhelyezkedett és szendvicsben kefélték a nőt, aki számomra elég fáradtnak tűnt már. Ez az egész fizetős gangbang parti nagyon furcsa volt számomra, főleg így nézőként. Hirtelen Violet rohant be a kertből és most tőlünk pár méterre csevegett a srácokkal. Karcsú teste igazán bájos volt, bőre hibátlan és nem bánta, hogy simogatják csupasz fenekét, melleit, időnként punciját. Tizennyolcnál nem lehetett több és szemmel láthatóan imádott meztelenkedni.

"Csak szopni szokott" - szólt Mesélőnk. Most épp bal mellét mutogatta három srácnak, hogy "lám, ott van egy apró anyajegy", majd punciját, hogy "milyen szép simára borotválta reggel". A srácok élvezettel figyelték a mini-showt. Tetszett ez az idétlen, gyerekes csaj. Emlékeztetett valakire: magamra. Szereti megmutatni amije van, és ez az, ami felizgatja. Egy srác épp punciját simogatta, hogy tényleg olyan sima-e, majd gyorsan megfordult, előrehajolt és szétnyitotta fenekét: "lám, ott is borotválkozott". Szédületes kis show volt, a kanos srácok mind élvezték és láthatóan beindultak. Violet azonban, még mielőtt bármivé fajulhatott volna a móka, hirtelen átviharzott a szoba túloldalára egy másik kisebb csoporthoz. Violet egy jelenség volt. És kedves, jópofa, vidám, bolondos.

Jake még mindig dugta Cindyt, Paul viszont már végzett, most épp lankadt farkát szopogatta egy vöröshajú bostoni szeplős ír lány a kertajtóban. Két férfi készülődött Jake mögött, Jake haverja meg jobb combomat simogatta már egy ideje. Nem tudom miért nem nyúlt fel peckemhez, hisz ott volt szabadon, gondolhatta, hogy ha már ott virít puncim teljesen kitárva, nyugodtan felnyúlhat. De nem. Nem volt igazán társalgós típus, csak simogatott némán és bámulta melleimet az átlátszó topon keresztül. Gondoltam felvidítom kicsit és levettem topomat és ledobtam magam elé a földre.

"Na? Tetszik?" - kérdeztem.

"Sokkal jobb" - jött a válasz. 4-5 srác szintén helyeselt, akik a kanapé körül iszogattak.

"Mindjárt gondoltam" - szóltam, s fogtam miniszoknyám és azt is letoltam magamról. Ott álltam előttük teljesen csupaszon. Most jött ám csak az üdvrivalgás! Gondolták, Violet után most én mutogatom meg hajlataimat aprólékosan, de nem így történt. Jake megragadta karomat és elindultunk a kertbe.

"Végeztél is?" - kérdeztem, s lenézve löttyedt farkára, láttam, hogy igen.

"Ideje bemutatkozni" - felelte, s üdvözöltük az éppen borokat nyitogató házigazdát. Jake megköszönte a meghívást és bemutatott. Széles vigyorral mérte végig meztelen testem Sean, a hatvanas házigazda. Kinézetre abszolút Sean Connery volt. Gondolkodtam is, vajon igazi vagy csak beceneve-e a Sean?

"Ilyen szép hölgyeket szívesen látunk máskor is. Remélem elfogadod meghívásunkat a következő alkalommal is" - kacsintott huncut szemével.

"Tetszik a társaság, biztos jövünk még, ugye kedves?" - vágta rá Jake felém fordulva.

"Meglehet" - feleltem.

"Akkor most itt is hagylak, hogy ismerkedjetek" s azzal visszatért a nappaliba.

A fess öregúr hússal kínált, de inkább a salátát választottam, majd hozzá kezembe nyomott egy pohár jófajta fehérbort. Csevegtünk mindenféléről, s közben időnként megsimogatta vállamat, hátamat. Mivel látta, nem nagyon ellenkezem, felbátorodott és csupasz fenekemet simizte gyengéden.

"Nagyon finom a bőröd." Megköszöntem a bókot, de mondtam, már nem a régi, nem olyan, mint 18 évesen, de rendszeresen sportolok és igyekszem vigyázni rá. Leültünk a közeli padra. Lábaimat felhúztam és kényelmesen széttártam, ahogy szoktam, hogy mindent megmutathassak. Szívem már hevesen vert. Csevegtünk tovább mindenféléről, majd még ketten csatlakoztak hozzánk. Az öreg bemutatott nekik: mindkettő üzletember volt és csorgó szájjal bámulták kitárt testem. Imádtam ezt az érzést egész életemben! Egy idegen helyen, valami kedves környezetben meztelenkedni; egy idegen kertben csupaszon sétálgatni a házigazdával; egy idegen házban pucérkodni éhes szemek kíséretében. Időközben az öreg visszaterelte a témát testemre, s most épp arról beszélgettünk négyesben, hogyan maradok ilyen fitt két gyerek után, ilyen feszes bőrrel és kerek mellekkel. Kezdtem hirtelen Violet szerepében érezni magam. Talán épp az öreg tette ilyenné Violetet is?

"Drága Cindymnek már ráncosodik és foltosodik a bőre és fel is szedett pár kilót" - panaszolta. "És ő mindig teljesen kopaszra nyírja magát... De tetszik ez is." - folytatta, vékony "leszállópályámra" bökve fejével.

Véletlenül visszapillantva a nappaliba, észrevettem, ahogy Violet épp Jake falloszát nyaldossa.

"Ó, a kis huncut!" - kiáltott fel az öreg. "Szeret szopni. Nem vagy féltékeny az uradra remélem!"

Hát ugyan nem volt az uram, de ezt nem akartam az orrukra kötni, mert azzal csak további kérdéseket idéztem volna elő. Jake pedig szabad ember, azt csinál, amit akar.

Rövid csacsogás után Sean megkérdezte, nem kérek-e egy jó kávét? Persze igennel feleltem, mert mindig is oda voltam a jó erős espressóért. Iváncsi voltam, hogy neki, itt Amerikában mi számít "jó kávé"-nak, ugyanis az amerikaiak vizezett, hosszú, íztelen kávéi sosem nyerték el tetszésemet.

Sean megragadta kezem és elindultunk a nappali felé. Átsétáltunk az emberek tömegén, s jólesett pucéron sétálni a házigazda mellett. Jake megpillantott, s kérdőn tekintett rám.

"Hamarosan jövök" - nyugtattam meg bizakodva.

m71-5.jpgÁtvezetett a termen és egy kis helyiségbe jutottunk, ami valamiféle raktárnak tűnt leginkább, tele értékes és értéktelen limlommal. Itt volt a kávéfőző. A polcokon vagy húszféle kávé díszelgett és Sean némi töprengés után lekapott egy számomra ismeretlen olasz márkát. Míg ő a fergeteges feketét készítette, én kényelmesen elhelyezkedtem az egyik széken. Sean kimért volt, elegáns a mozdulataiban is, régimódi és sármos. Tán egy kicsit arisztokratikus is. Hétköznapi témákról csevegtünk ugyan, de mégis élvezetes volt, legfőképp modora ás savanyú humora miatt. Mikor végre elkészült a kávé, töltött 2 csészényit és mellém telepedett egy másik székre. Se cukor, se tej, se tejszín vagy hab - csak maga a fennséges, pörkölt fekete. Meglepően ízletes volt. Lassan kortyolgattuk. Igazán kellemes érzés volt, ahogy csupasz testemet, széttárt lábaim közét habzsolja szemeivel. Ezek a pillanatok minden megérnek.

S akkor hirtelen megzavartak minket. Violet lépett be az ajtón.

"Gondoltam, hogy itt vagy" - szólt Seanhoz, kicsit lihegve, majd beleszagolt a levegőbe és felcsillantak szemei.

"Én is kaphatok?" - kérdezte olyan kislányosan, kissé nyafogva.

"Persze, csatlakozz hozzánk!" - válaszolt Sean és már töltötte is a harmadik csészét. "Látom rosszalkodtál megint egy kicsit" - kacsintott rá.

S valóban, Violet csinos mellein valami folydogált. Szakértői szemmel nézve kettő, nem túl bőséges adag spermának tűnt. Violet válaszként felnevetett, majd - mivel nem volt több szék - az asztalra ült.

Sean bemutatott minket egymásnak és elkezdtünk beszélgetni. Rá kellett jönnöm, Violet ugyan sokmindenben hasonlít rám, azonban még több mindenben különbözik tőlem. Nagyon egyszerű lény, akit igazából semmi komolyabb téma (pl. művészetek, kultúra, politika, gazdaság) nem érdekel. Igaz, még fiatal volt (17), de életkorához képest is éretlen - legalábbis az Európában megszokotthoz képest. Naívnak tűnt, sok mindenre rácsodálkozott az alig 15-20 perces beszélgetés folyamán. Látszott, hogy Sean intellektusa mennyire leköti. Gondolom tanult is pár dolgot tőle... Mindezek ellenére tényleg bájos és szeretnivaló volt.

A kiürült csészét Violet félretolta és fáradtan hanyatt feküdt az asztalon. Sean összegyűjtötte a csészéket, rámkacsintott, majd szó nélkül az asztalhoz húzta székét és kényelmesen elhelyezkedve nyalni kezdte az eléje tárt puncit. Mivel Violet csupán egy halk nyösszentést eresztett el, biztos voltam benne, hogy nem érte váratlanul és voltak már előzményei az eseménynek. A lány lehunyt szemmel, csendben élvezte puncija kényeztetését.

Gondoltam egyet és én is felfeküdtem az asztalra. Sean elmosolygott, én szétnyitottam lábaim és máris élvezhettem kedves házigazdám nyelvcsapásait. Violet is felkapta fejét, hogy lássa mi történik. Sean komótosan, felváltva kényeztetett minket. A lány hamvas, selmyes bőre, tökéletesen csupasz, szűk és kislányos puncija mellett ott volt az én "leszállópályás", már igencsak sokszor használt, napbarnított, húsos és nedves puncim nagy csiklómmal és hosszú ajkaimmal. Ránézésre nem tudtam eldönteni Sean melyiket kedveli jobban, hisz egyforma élvezettel nyalta mindkettőt. Talán tetszett is neki a szemmel látható formai különbözőség. A maga nemében mindkettő dobogós volt: csak az egyik kislányos, a másik pedig nőies.

Lehunytam szemem és átadtam magam az élvezeteknek. Sean továbbra is csak szájával kényeztetett minket, de immár gyorsabb tempóban. Hamarosan hallottam, ahogy Violet halkan nyögdécselve elélvez. Nekem még szükségem volt jópár percre. Egy kis rövid levezető csevegés után Violet leszállt az asztalról.

"Köszi Sean" - s azzal ki is viharzott a szobából.

"Miért nem kefél a csaj?" - kérdeztem pár perc elteltével.
"Szűz."

Na, ez a válasz meglepett. Sean elmondása szerint imádja a szexet, de még nem akarja elveszteni a szüzességét. Még egy évet várni akar.

"S akkor 18. szülinapján lesz egy nagy buli?" - kérdeztem mosolyogva.

"Nekem azt mondta, azt akarja, én vegyem el tőle" - felele Sean. "Bár Paul ennek nem nagyon örül. Múltkor össze is kaptak emiatt." Micsoda problémák! "De nagyobb buliról nem tudok. Már minden barátnője régóta él nemi életet, de ő valamiért ragaszkodik a 18-hoz. Talán a szülei miatt."

Időközben előhalásztam házigazdám farkát és elkezdtem kézimunkázni. Ezt örömmel fogadta. Kitöltötte magának a maradék, már hideg kávét és lassan kortyolgatta, míg én tövig letoltam dorongját torkomon. Az átlagosnál kicsit kisebb volt a mérete, de vastagabb. Én sem kapkodtam el, lassan, bő nyállal szoptam Seant.

"Áááá, szóval itt vagy!" - hallottam Jake türelmetlen hangját a hátam mögül. Felkaptam fejem, s láttam, ahogy az ajtóban áll, kezében a ruháim, a top és a miniszoknya.

"Már egy órája kereslek!" Na ez nem kis túlzás volt azért.

Jake kezembe nyomta ruhám, felöltöztem és egy pillanat múlva már a kocsiban voltunk, hazafelé. Megkérdeztem, hogyan érezte magát a partin. Azt mondta jól, de nem tűnt nagyon lelkesnek. Cindyt megkefélte, de ismerem Jake-et, tudom, nem az esete. Amyt, a néger csajszit akarta megdugni, de ő visszautasította. Ez bántotta leginkább. Biztos vagyok benne, hogy Violetre is fájt a foga, de csak szopatás lett belőle. Jake érzékeny lélek volt, könnyen megbántódott.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr724943252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: cindy gruppen gangbang paul jake
süti beállítások módosítása