Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A parton

2012.11.02. 11:50 | Funny Hill | Szólj hozzá!

Következő héten Jake-nek hirtelen el kellett utaznia üzleti ügyben, így tenisz helyett is a strandra mentem. Ez alkalommal egy kissé távolabb eső részt néztem ki magamnak. A bikini már rajtam volt, így már csak a kant kellett kiválasztani. Egy izmos, fiatal néger srác sütkérezett balra, jobbra kicsit lejjebb egy 50 körüli pocakos fazon. Előttem pedig két 20 év körüli srác, szintén jó formában, lesülve.

"Hé! Vigyáznátok a táskámra, míg úszom egyet?" A meglepetésben csupán egy bólintásra tellett. Ledobtam a cuccom és irány a víz.

m67-1.jpg

Mikor kijöttem, csak egyikük volt ott, a másik szintén fürdött valahol. Tim és Brian, egyetemisták. Salt Lake Cityből, illetve Texasból. Tim szíves örömest segített bekenni naptejjel a hátamat - s ehhez le is vettem bikinifelsőm. Hason feküdve beszélgettünk. Tim megszomjazott és előhúzott egy öveg üdítőt. Én is kértem, s az iváshoz fel kellett ülnöm.

Leporoltam melleimről a homokot, s ez tetszett Timnek. Chips is előkerült és elég szépen összebarátkoztunk. Lassan, de biztosan történtek a dolgok. Mire Brian visszaért, már a bikinialsó is a homokban hevert. Brian álla leesett. Ő kevésbé volt beszédes, mint haverja, és butább is volt, agresszívabb típus, de nem volt különösebb gond vele.

Elhevertem a két srác között, hanyatt fekve, s hagytam, hogy szórakoztassanak. Mármint Tim szórakoztasson. Brian felvetette, hogy szívesen megdug a kocsiban, meg szívesen kinyal, ha leszopom. Briantől ennyire telt. Tim viszont kedves volt és jó társaság. Brian egy darabig gyönyörködött testemben, de mivel nem volt részemről különösebb visszajelzés, megint lelépett úszni. Timet megkértem, kenjen be elől is és így végigsimogatta melleimet, hasamat, sőt szeméremdombomat is. A néger srác és a középkorú tag közben figyelt minket. Rámosolyogtam az előbbire, amit ő is viszonzott. Vagy egy negyedórát traccsoltunk még, majd Tim is bement a vízbe, nem bírta már a forróságot. Brian időközben eltűnt szemünk elől. Magamra maradtam, de nem sokáig.

Szó nélkül lehevert mellém a feka srác. Hanyatt feküdtem, üdvözöltük egymást, majd felhúztam lábam, hogy széjjelebb nyithassam combjaim. Nem sokat beszélt. Végigsimította testem párszor, melleimtől egészen puncimig. Gyengéden izgatta csiklómat. Majd megint simogatott. Válaszként benyúltam nadrágjába és előhúztam merev farkát. Nagy volt, eres és bunkós végű. Alaposan körbenéztem, de a középkorú fickón kívül más nem volt veszélyes közelségben. Pár csuklómozdulat után a srác feljebb csúszott és torkomba nyomta dákóját. Jó íze volt. Lassan szoptam, míg ő melleimmel játszott. Hirtelen számat elárasztotta forró magjával. Olyan hirtelen jött, hogy nem is számítottam rá, hisz még mindig lassan mozgattam fejemet. Meglepett, hogy pár perc alatt elment. Aztán se szó, se beszéd, megint elment. De ezúttal kétlábon. Még egy "kösz" se hagyta el a száját. Egy ujjazásra még számítottam volna, de egyszerűen lelépett. Visszament a cuccához, majd azt felkapva elhagyta a strandot is.

Ekkor tért vissza Tim. Nem voltam benne biztos, hogy látott-e valamit, de mint kiderült, semmit. Még tán tíz percet maradtunk, aztán felhúztam bikinimet és elindultunk a parkolóhoz. Az ötvenes fickó mellett mentünk el, aki rámvigyorgott sokatmondón. A parkolóban elkísértem Timet a kocsijához (az övé volt közelebb), ahol is elkérte telefonszámomat. Meg is adtam. Aztán elhajtott. Hogy milyen sietős minden férfi! Elcsoszogtam kocsimhoz és hazahajtottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr834885249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: strand tim
süti beállítások módosítása