Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Újabb swinger élmény

2012.12.24. 12:28 | Funny Hill | 1 komment

Visszatértünk a szállodába és átvedlettünk a marha elegánsból valami lazább és szexibbe, mert úgy terveztem, meglátogatjuk kedvenc swinger klubomat. Gondoltam Hanknek nagy sikere lesz, én meg újból nosztalgiázhatok egy kicsit. Taxit fogtunk, de nagy meglepetés ért. A hely bezárt, a helyén egy üzlet volt. Bosszúsan hívtam fel ismerősömet, hogy szokott-e még klubokba járni, és hogy melyiket tudja ajánlani? Késő volt már, de felvette a kagylót. Már nem járt ilyen helyekre, de megadott egy nevet és címet, amiről jókat hallott haverjaitól.

swinger buliKörülbelül harminc ember volt a sötét helyiségekben elszórtan, 18-20 évesektől 50-ig vegyesen, techno zene szólt. Már javában ment a buli, amerre néztünk farkakat szoptak vagy keféltek. A belépő nem volt olcsó, de nem érdekelt. Nem sokat teketóriáztunk, egy perc elteltével már anyaszült meztelenül lépkedtem közöttük, mellettem Hank szintén pucéron. Letelepedtünk egy húszas-harmincas pár mellé és szopni kezdtem Hank szép farkát. Hank toronymagasan kitűnt a tömegből szépségével, gyönyörű 22 éves testével. Pár perc elteltével a leányzó révetette magát Hank csupa izom mellkasára és éhesen nyaldosta. Nem kellett hozzá sok és kikapta farkát kezemből és tövig bekapta. Férfipartnere árván nézelődött, míg én át nem kúsztam, hogy leszopjam. A bemelegítés után kipróbáltunk egy másik párt. Majd egy harmadikat. Hankre tapadtak a nők.

"Elke?" - szólított meg valaki hátulról.

Megfordultam és egy régi ismerőst üdvözöltem. Törzsvendég volt a régi helyen és elég sokszor megkefélt már.

"Dugtál már?"

"Még nem" - feleltem, s azzal hanyatt döntött és nekiesett mohón nyalni puncimat. Nem szerette ugyanis más spermáját kinyalni, ezért szokta mindig megkérdezni előtte.

swinger partyA nyalás után számba dugta merev dákóját. Éhesen szoptam az ismerős faszt. Nem sokára jobbról és balról is elém dugtak egy-egy ismeretlen farkat, így már hármat szophattam felváltva. Közben tekintetem Hanket fürkészte, de nem volt előző helyén. A szoba túloldalán leltem rá, egy sötétbőrű lányt kefélt, egy másik közben heréit nyaldosta. Engem szendvicsbe zártak és engem is elkezdtek kefélni. Mindhárom pasas megdugott, egyik puncimba, másik kettő arcomra és melleimre élvezett. Éhesen másztam további farkak után kutatva. Egy olyan tíz fős ember-gomolyagba kúsztam bele, ahol rögtön kutató kezek és álló farkak fogadtak. Minden arcom elé dugott faszt megkóstoltam, nem válogattam. Ilyen gátlástalan szexben már rég volt részem és igyekeztem kihasználni az alkalmat. Keféltek, közben újabb és újabb farkakat szoptam. Éreztem, hogy fáradok. Már nem voltam olyan jó formában, mint azelőtt. Mikor az egyik farok számba élvezett, egy csinos, kopasz puncit kaptam helyette arcomra tolva. Már kívülről látszott, hogy nagy igénybevételen esett át az este folyamán. Spermában úszott kívül is, belül is. Gondosan lenyaltam kívül, majd mélyen benyaltam. Puncilé és sperma forró keveréke fogadott, több spermáé is, a mennyiségből ítélve 4-5 is lehetett. Épp most élveztek bele. A friss spermának más volt az íze, mint a mélyebben lévőé. Gondosan kinyaltam, majd a csiklót vettem kezelésbe. Közben odalenn csere történt, újabb fasz kezdett kúrni. Nyelvmunkám eredményeként a punci elélvezett. Nem tudom ki volt a gazdája, nem sikerült megpillantanom tulajdonosát, de az alsótestből ítélve húsz év körüli vékony lány lehetett és nagyon jólesett. Ekkor egy marha szőrös és rövid farkat kaptam számba, amit vastagon ellepett a puncilé. Gazdáját szintén nem láttam, mert eltakarta hatalmas, szőrös hasa. Arcomra lőtte magját, egy másik farok meg melleimre ürített. Nagy nehezen kikászálódtam a kupac alól, mert elfáradtam és kis pihenésre vágytam.

Elhevertem pár méterrel odébb. Egy negyvenes pasas csatlakozott hozzám és beszélgetni kezdtünk. Először vagyok-e ilyen helyen, mert most lát itt először, meg ilyesmik. Nem kívántam feltárni előtte életemet, de kicsit elcsacsogtunk. Beszélgetés közben merev farkát simogatta és testemet bámulta. Arcomról a sperma lassan csordogált melleimre, onnan meg tovább lefelé. Arcom és melleim kaptak rendesen, én meg szokás szerint nem töröltem le, mert élveztem az érzést és a látványát. Kisvártatva átvettem tőle a farkat és én vertem kemény falloszát. Aztán hirtelen kikapta kezemből, elém állt és arcomra élvezett. Arcom megkapta az utánpótlást a forró nedűből.

"Úgy látom imádod a gecit, gondoltam örülsz majd neki" - mondta lihegve.

"Igen. Köszönöm" - válaszoltam mosolyogva és a maradékot leszopogattam a farokról.

Elindult a mosdó felé, én meg a bejárat felé vettem az irányt, ahol a ruhánkat hagytuk. A jegyszedő srác, hatalmas termetű, néger srác, mosolyogva nézett végig spermában úszó testemen, mikor odaértem. Előkotortam mobilomat és felhívtam Luc-et, hogy elmeséljem minden rendben megy, biztonságban megérkezdtem Párizsba, satöbbi. Közben érkezett két új vendég az utcáról és tanakodtak, hogy bejöjjenek-e, de sokallták az árat. A néger srác vigyorogva simogatta csupasz fenekemet és csak ennyit mondott:

"Ezt nézzétek! Magas az ár? Dehogy! Óriási buli van! Ne maradjatok ki belőle!"

Beültem a jegyszedő srác ölébe, széttárva combjaimat, s úgy csacsogtam a telefonba. Ő átkarolt és jobb kezével lenyúlt lucskos puncimhoz és csiklómat és ajkaimat izgatta. Mosolyogtam az új vendégekre. Még egy ideig tanakodtak, valami szláv nyelven beszéltek egymás közt, majd végül leléptek.

"Puhapöcsűek" - mondtam a fekete srácnak.

"Az" - felelte széles vigyorral és bekapta egyik geciben ázó mellemet, s ugyanakkor két ujjal felnyúlt. Pár perc múlva azt vettem észre, néhány méterrel odébb Hank minket bámul, mellette két fiatalabb lányka simogatja testét, illetve lassan ágasodó vesszejét. Nem tudom hányszor élvezhetett már el, de látszott rajta, hogy nehezére esik újból felállítani, habár nagyon kanos. Mikor teljesen kemény lett, Hank odalépett hozzám, kihúzta a néger ujjait és keményen kefélni kezdett. Nem úgy, mint előző alkalommal, hanem sokkal keményebben. Hamar elmentem, nem sokkal később ő is beleélvezett forró lyukamba. Erősen ziláltam, mikor lekászálódtam a srác öléről és visszatértem a tömegbe. Kiválasztottam egy férfit, aki nem volt ismerős és rögtön szopni kezdtem. Forró magja torkomba került. Egy olyan tíz percet még nézelődtünk, majd elmentünk zuhanyozni és felöltözni. Elbúcsúztam a jegyszedő sráctól és taxiba pattantunk.

gecis arcA taxis nyilván tudta milyen hely ez, mert látszott fürkésző tekintetén. Beszállás után kigomboltam ruhám, így a visszapillantóból megcsodálhatta melleimet, amiket Hank markolászott. A tükörben találkozott pillantásunk. Széles és barátságos mosolyom megnyugtatta, hogy nyugodtan bámulhat. Hank most már nyaldosta melleimet, én meg felbúzdulva meztelenre vetkőztem a hátsó ülésen. Már közel voltunk a szállóhoz.

"Menyjünk mégegy kört!" - szóltam a sofőrnek, aki mosolyogva bekanyarodott a következő kereszteződésnél.

"A swinger klubban voltatok?" - kérdezte váratlanul.

"Igen."

"Első alkalom?"

"Nem" - feleltem. "Szeretek idegenekkel kefélni."

"Áááá, értem" - mondta mosolyogva. Visszamosolyogtam.

Hank melleimet habzsolta és közben ütemesen ujjazott. Az autó megállt, le is kapcsolta a motort. Hátrafordult és úgy nézett minket. Egy sötét parkolóban voltunk. Izgatottan nézte, ahogy Hank kezei járnak ki-be nedves vaginámban. Láttam, ahogy előveszi farkát és masztizni kezd.

"Told le a nadrágod, hogy jobban lássam!" - szóltam a férfinak.

Letolta, ingét is kigombolta, így teljes rálátásom lett férfiasságára. Hank felgyorsított és megint elélveztem. Kiszálltam a kocsiból és beültem a sofőr mellé, az anyósülésre. Szó nélkül lehajoltam és bekaptam az eres faszt. Leírhatatlan volt az öröm az arcán, hogy ilyesmi megesik vele. Nem siettem el a dolgot, inkább élveztem a farkat a számban. Talán úgy tíz percig szophattam, mikor telelőtte torkomat. A spermát lenyeltem. Visszaültem hátra, felöltöztem és visszatértünk a szállodába. Aznap nagyon jól aludtam. Ha jól számoltam kb tizenhárom-tizenöt farkat szoptam le, ebből nyolcan meg is keféltek. Hanknek sajgott a farka a nagy igénybevételtől. Imádom Párizst! Csak ne lenne olyan messze Californiától.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr514979972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

araginno 2020.09.15. 21:01:49

Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író, hogy "Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki."

Csak hogy pont szex történeteknek gyengék,mert sokszor pont azok a részek vannak nagyon elnagyolva.Számtalanszor lehetett ilyesmiket olvasni pl. hogy majd pedig lecumiztam mindhármójukat (de hogy?),vagy pl. hogy majd pedig minden féle pozitúrában dugtunk,punciba,análba és szendvicsbe is.Igen,sokszor pont a szex volt így egy mondatban lezavarva.Nem mindig,de azért elég gyakran.Túl gyakran.Kár érte.
Címkék: gruppen gangbang hank csoportszex
süti beállítások módosítása