Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

A mozi

2012.12.24. 12:07 | Funny Hill | Szólj hozzá!

A következő héten jártam a várost megint, de nem sikerült ráakadnom sem a srácra, sem más mutogatósra. Igaz, csak napi pár órát szántam most erre. Támadt viszont egy ötletem. Szóltam J-Deenek, borotválja le farkát, mert holnap moziba megyünk.

A választásnál az volt a döntő, hogy kevesen legyenek a teremben. Ócska filmet kell tehát választani olyan időpontban, amikor amúgyis kevesen vannak. Az ötletem viszonylag egyszerű volt.

Első filmünk remek választás volt. Valami szar akciófilm, a terem negyede sem telt meg. Én előre mentem, s mondtam J-Deenek csak néhány perccel utánam jöjjön be. Mikor beléptem, azonnal elindultam a hátsó sorok felé. Az utolsó előtti sorban láttam egy középkorú férfit, aztán pár sorig senki, az emberek többsége pedig középtájt foglalt helyet. Letelepedtem úgy tíz méterre a férfitől. Nemsokára megjött J-Dee és a megbeszéltek szerint leült közénk, két székkel tőlem balra. Elvileg ismeretlenek voltunk.

Ment a film, s már úgy 15-20 perc telt el, mikor J-Dee lehúzta sliccét és kitette farkát. Még egy tíz perc kellett ahhoz, hogy a fickó is észrevegye, én meg kezdtem érdeklődést tanusítani. Olyannyira, hogy felbátorodva átültem közvetlenül a fekete srác mellé. A középkorú fickó érdeklődve figyelt. J-Dee farka már merev volt, lassan simogatta előttem. Pár perc múlva áthajoltam és szopni kezdtem, miközben lestem a fickó reakcióit. J-Dee élvezte első "küldetését", én meg élveztem farkának édes ízét. Kisvártatva bokáig lehúztam nadrágját és kigomboltam ingét, hogy láthatóvá tegyem gyönyörű, szálkás mellkasát. Farka 23 centis volt és így borotválva már óriásinak tűnt. Sokáig játszadoztam vele. Hol mellkasát nyaldostam, miközben farkát vertem, hol meg farkát szoptam és csókolgattam. A fickó most már szinte kizárólag minket bámult. J-Dee odasúgta, hogy minden rendben, a lenti sorokból senki nem forgolódik hátra, tehát csak a kiszemelt "áldozatunk" élvezi a láványt. Találkozott tekintetem a fickóéval is. Nem zavartattam magam, s folytattam a szopást, de közben észrevettem, hogy maszturbál. Feljebb kúsztam az ülésen és megragadtam J-Dee hatalmas farkát, és teljes hosszában nyaldostam, miközben a férfival szemeztem. S ekkor a srác már nem bírta tovább és mellkasára vertem spermáját, amit aztán gondosan lenyaldostam onnan.

szexmoziÚgy tíz perc pihenés után szóltam neki, lépjen le, üljön be egy bárba, és a film után hívom. Ő még a filmet ugyan meg akarta nézni, de morcosan néztem rá és szót fogadott. Az alapötlet az volt, hogy J-Dee mint ismeretlen srác elkezd masztizni a moziban, amire én pozitívan reagálok, s erre remélhetőleg felbúzdulva az előre kiszemelt férfi szintén pozitívan reagál és kiveri előttem. Annyiban történt másként, mint ahogy terveztem, hogy úgy megkívántam a fekete srác farkát, hogy ilyen látványosan leszoptam. Eredetileg ugyanis J-Dee szimplán csak kiveri mellettem, majd lelép és várom a pasi lépését.

J-Dee tehát lelépett. Vártam a fejleményeket, de a pasi most a filmet nézte. Talán úgy gondolta, ennyi volt a műsor. De aztán láttam, hogy a keze most is mozog, de túl távol volt ahhoz, hogy tisztán kivehessem. Így hát megtettem én a következő lépést. Felálltam és átültem sokkal közelebb, most csupán három ülés választott el minket. A fickó most újfent engem figyelt, én meg őt. Erre végre felbátorodott és előhúzta a félhomályból eres farkát. Nedves ajkakkal, mosolyogva, feszülten figyeltem. Még pár perc és már teljesen nyíltan verte előttem, én meg teljesen nyíltan csak őt bámultam. S ekkor átültem közvetlenül mellé. Most őt tolta le bokáig nadrágját, én meg leguggoltam és már szoptam is. Nagyon rövid farka volt, olyan 12 centis, de nagyon eres. Igencsak felizgulhatott, mert fél perc szopás után telelőtte számat. Gondosan lenyeltem, rámosolyogtam, majd megpusziltam arcát és szótlanul leléptem.

A bárban J-Deevel átbeszéltük a dolgokat. Nem úgy sült el, ahogy terveztem, de ebben én hibáztam. Szopás ugyanis nem volt betervezve, ehhez képest mindkettőjüket lecumiztam. Két dolog összekeveredett a fejemben, s ezt rendbe akartam tenni. Az egyik, hogy vágytam arra, hogy kiverjék előttem ismeretlen emberek, a másik pedig, hogy már korábban is felötlött bennem, hogy nyilvánosan szexeljek egy kiválasztott ismeretlen előtt, aki esetleg csatlakozik is. Erre egyébként Jake-et terveztem felhasználni, s vele már beszélgettünk is erről a tervemről. Most viszont be volt tervezve mégegy film.

Másodszorra egy másik moziban egy horrorfilmet sikerült kifognunk. Az alapszituáció ugyanaz volt, én mentem előre, J-Dee közénk telepedett, verni kezdte dákóját, én meg közvetlen mellé ültem és érdeklődve bámultam. A kiszemelt fickó viszont most szinte semmi érdeklődést nem mutatott. Egyszer odanézett, és ennyi. Ekkor megint szopásra adtam a fejem, hátha ez jobban érdekli. Egyszer megnézett, hogyan szopok, aztán elfordult és nézte tovább a filmet. Na most mitévő legyek? Lehúztam topomat és csupasz cicikkel szoptam tovább J-Deet. Egyszer megnézte melleimet, és kész. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Vajon ennyire érdekes lenne ez a vacak horrorfilm? Gondoltam egyet, s szóltam J-Deenek vonuljunk át a leghátsó sorba, de a fickó irányában. Még két sor volt feljebb, de ott senki nem ült. J-Dee visszahúzta nadrágját és elindult, én meg lehúztam miniszoknyám, kézbevettem topommal és így csupaszon indultam a fickó felé, csak a cipő volt rajtam. Ezalkalommal jobban megnézett a fickó. Mikor lassan elhaladtam előtte, direkt feléje fordítottam csupasz testemet, hogy jól megnézzen. Meg is nézte melleimet és kopaszra nyírt puncimat is, mosolygott is, ami jó jel volt ugyan, de én ennél sokkal többre számítottam. Megálltam előtte és kérdőn néztem le rá. Elmosolyodott megint és megrázta fejét, majd ennyit mondott:

"Kösz, de nem."

Nem tudtam mire vélni, de bólintottam és tovább folytattam utam a felső sorba. Közben észrevettem, hogy pár sorral a középkorú fickótól lejjebb két srác engem bámul. Felértem a legfelső sorba, J-Dee már ott ült lehúzott nadrágban és végig kigombolt ingben, álló fasszal. Még mielőtt leültem volna mellé, álldogáltam egy ideig, megigazítottam frizurámat, majd még pár percig álldogáltam, hogy megláthasson, aki megakar. A két srác továbbra is nézett, de mások nem vettek észre. És a véletlen folytán alkalmam volt még egy pucér sétát tenni, mert mobilom lent felejtettem. Ennek most megörültem. Megindultam hát vissza. Imádok pucérkodni. Barátunk meglepődött, hogy megint átlépkedek előtte anyaszült meztelenül, de miután lehajoltam és felmutattam neki mobilom, újból elmosolyodott. Elindultam megint vissza, de még előtte összemosolyodtunk a srácokkal. Most már nemcsak ők ketten, hanem tőlük nem messze még két idősebb férfi is észrevett, így visszafelé immár négy szempár figyelte fenekemet és csupasz testemet. Mikor felértem, előre fordultam, ismét beletúrtam hajamba, s hagytam, hogy még pár pillanatig bámuljanak. Mind a négyen bámultak. Ennek megörülve beleültem J-Dee merev farkába, továbbra is szemben a társasággal. Tudtam, úgy deréktól lefelé vagyok csak fedésben, s így melleim is szépen láthatók kefélés közben. Akkor meg had nézzék. Ötletem tehát ezúttal is átsiklott a másikba, de most már nem frusztrált, mert tudatosan alakítottam a történések folyását eképpen.

Lassan keféltünk, épp hogy csak mozgott alattam a fekete srác. Én hanyatt feküdtem rajta, melleimet meg az időközben közvetlenül egy sorral elénk telepedett két fiatal srác csodálta. Ingyen peep showt adtunk nekik, míg a többiek a horrort nézték. Én is a két srácra koncentráltam. Olyannyira, hogy mikor egyikük odasúgta, hogy "Mutasd a pinád!", azonnal teljesítettem kérését, kihúztam a farkat lyukamból, majd szélesre tártam ajkaimat és kitártam magam, hogy benézhessenek tátongó, forró vaginámba. "Anál" - jött a következő kérés, és már dugtam is fenekembe J-Deet. Baromira élveztem ezt a rögtönzött mini peep showt. Rövid, csendes kefélés, majd "Szopjál!", és máris leguggoltam és letoltam a 23 centis fekete faszt. Aztán a kérések abba maradtak, mi pedig lassan keféltünk tovább. A két fiatal srác teli szájjal vigyorgott végig karnyújtásnyira előttünk, és tágra nyitott szemekkel bámultak minket. Nagyon halkan elélveztem. A film is akciódús, hangos részhez ért, de ezeket a srácok szerencsére a mi akciónk érdekelte inkább. Ismét leguggoltam és addig szoptam J-Deet, még számba nem élvezett. Úgy gondoltam, ennél több mára nem kell. Megköszöntem a srácoknak a remek társaságot - ők is mosolyogva köszönték meg viszont. Felkaptuk ruháinkat J-Deevel és gyorsan leléptünk úgy a film közepe felé. Marhára nem érdekelt minket.

 

------------------0----------------------

 

szex a mozibanHarmadik mozis kalandomhoz Jake-et hívtam segítségül pár nappal később. Csúnyán esett az eső, ezért kicsit változott a terv. Vékony, nyári esőkabátot húztam, harisnyát és magassarkút. Jake is elegánsan öltözött fel. A helyzet viszont nem volt olyan kedvező, mint korábban, a hátsó sorokban párok ültek, így mi is a középtájra kényszerültünk. Láttam egy négy fős csapatot, mind húszas-harmincas srácok, mögéjük telepedtünk le. Szerencsére megint kevesen voltunk, körülöttünk szinte senki. A film elkezdődött, én meg lassacskán kigomboltam a kabátom mind a három gombját és szétnyitottam. Alatta teljesen csupasz voltam, eltekintve a harisnyától persze. Így ültem hát Jake mellett vagy egy órán keresztül, anélkül, hogy bárki észrevett volna. A film jó volt, másokat is lekötött és engem is, ezért sem bosszankodtam miatta. Gondoltam megnézzük a filmet, aztán beülünk egy másikra, hátha ott több szerencsénk lesz a szomszédokkal. De aztán váratlan dolog történt. Hátulról megszólalt valakinek a mobilja és nem tudta kikapcsolni. Előttünk is hátrafordult egy srác, hogy ki ez a barom, s így pillantotta meg kitárt csupasz testemet. Vígjátékot néztünk, ezért alapvetően is mindenki jókedvű volt. Megdermedt a váratlan látványtól és csak bambán bámulta testemet.

"Hello" - köszöntem neki, hogy kizökkentsem a dermedtségből.

Csak bólintott válaszként.

Rámosolyogtam, ő is viszonozta, de ugyanakkor kérdőn nézett Jake felé.

"Hé öcsi! A filmet nézd!" - mondta Jake halkan, de határozottan. Meg is szeppent a srác. No, ez talán túl kemény volt.

Jópár percbe telt, mire újból hátra mert fordulni. Én továbbra is ugyanúgy ültem. Jake most kedveskedni próbált, mert látta, előző lépése nem váltotta ki tetszésemet. Ezért feléje nyújtotta a popcornos zacskót.

"Kérsz?"

Bátortalan volt a srác. Kacsintottam és belemarkoltam.

"Én igen".

A srác is belemarkolt, s közben testemet nézte. Jake most nem szólt, a filmen röhögött. Én viszont megörültem társaságomnak és őt bámultam, ahogy bámulja testemet. Lenyúltam puncimhoz és lassan simogatni kezdtem. Mélyen a szemembe nézett én meg válaszul szétnyitottam ajkaimat. Pont ekkor fordult meg a haverja is. Gondolom kiváncsi volt, mit forgolódik annyit a társa. Leesett az álla. Feléje fordultam és most én mondtam, hogy a filmet nézze. Felnézett Jake-re, aki morcossan mormogott egyet. Ez elég is volt, riadtan visszafordult. Az első srác azonban továbbra is nyáladzva nézegetett. Mi már csak egymást figyeltük, miközben komótosan masztiztam előtte. Úgy tíz perc múlva Jake odasúgta a srácnak:

"Gyere, lelépünk."

Engem is váratlanul ért a dolog, de két perc múlva már a mozi előterében vártuk, hogy kijön-e a srác. Nem is kérdeztem Jake-et mit tervez, nagyjából tudtam mi járhat a fejében. Inkább magam is a meglepetésnek adtam át magam. Még pár perc várakozás és végre megjelent. Jake messziről intett neki és már indult is a parkoló felé. Mihelyst odaért kocsinkhoz, Jake leemelte kabátomat, én meg ott álltam a huszonéves srác előtt meztelenül. Kinyitottam az ajtót és beültem a hátsó ülésre, mellém beszállt a srác is. Jake magunkra hagyott. Pár méterre az autótól rágyújtott egy cigire és fel-alá sétált. A srác azonnal letámadott, nyakamat csókolgatta, harapdálta, úgy kellett lecsitítanom.

"Nyugi, nyugi, ne kapkodjunk, van időnk... Először is nyalj ki!"

szex a kocsibanSzófogadó volt, már éreztem is a mohó nyelvcsapásokat odalenn. Mikor kezdte megunni, én következtem. Lehúzta sliccét és azonnal bekaptam farkát. Lassan, nyugodt tempóban ízlelgettem farkát. Megcsörrent telefonja, ami csak nem akart elhallgatni. Szitkozódva vette fel. A beszélgetésből kiderült, hogy a haverja az, ezért odasúgtam neki, hogy hívja ide. Kérdőn nézett rám, én meg bólintottam. Elmagyarázta hát hol parkolunk, én meg folytattam a szopást. Vagy tíz percbe is beletelt, mire odaért, ezalatt többször is el kellett szorítanom a srácot, nehogy elmenjen. Jake odakísérte a srác haverját én meg kiszóltam neki:

"Oké, beengedheted."

Valóban az volt, aki hátrafordult, csak Jake megijesztette. Beszállt az anyósülésre és onnan figyelt. Abbahagytam a szopást és szóltam a srácnak adjon egy gumit a kesztyűtartóból. Felhúztam a farokra és elkezdett kefélni. Szűk volt a hely nagyon, de marhára jólesett a kúrás. Tetszett, hogy közben csúnyákat mondott, és nem csak szótlanul kefélt. Nem kapkodtuk el és nem érdekelt, hogy a haverja addig csak nézheti, pedig folyamatosan kérdezgette mikor jöhet ő? Mikor úgy éreztem, közeleg a vég, lerántottam a gumit és addig szoptam, míg számba nem lőtte teljes tölténytárát. Megpaskoltam fenekét és a társához fordultam.

"Oké, te jössz."

Helyet cseréltek. Megint nyalással kezdtünk, ami remek levezetése volt a korábbi dugattyúzásnak. Majd jöttem én a szopással, majd megint a kefélés. Az előző srác szimpatikusabb volt, meg jobban is kúrt. Mikor a srác kiszállt, oda is fordultam hozzá:

"Jössz mégegyszer?"

Hátraült és azonnal számba kaptam. Mikor kellően megkeményedett, beleültem farkába. Átölelt és lassan kúrogatott. Közben beszélgettünk. Szakadatlan dícsérte testem és bókolt. Két gyorsabb rész között elkérte mobilszámomat. Biztos voltam benne, hogy nem fogja megjegyezni. Újabb orgazmushoz érkeztem, s ő is a végét járta már másodszorra. Kikapta belőlem farkát és már nyomta is számba, de én ezúttal az arcomra kértem.

"Igen bééébi!" - nyögte csillogó szemekkel. Pár pillanat múlva éreztem arcomon a forró nedűt.

Búcsút vettünk és Jake hazavitt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr284979946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: villantás exhibicionista jake j-dee
süti beállítások módosítása