Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elke Metzger: Naplóm

Hogy miért írom ezt a könyvet? Először is: egész életemben naplót vezettem a velem történt fontosabb eseményekről. Életem elmúlt négy évtizede alatt rengeteg – s ez nem túlzás – tapasztalatot szereztem a szex terén, s láttam az emberek hogyan viszonyulnak hozzá. Sokukat boldogtalanná tesz hiánya, másokat elállatiasít és elbutít szakadatlan hajszolása. A könyv elsősorban nőknek szól. A történetek nem biztos, hogy követendők, de tanulságként szolgálhatnak. Önkényesen válogatott sztorik kb. időrendben, főleg olyanok, amik jövőm és karrierem formálásában jelentős állomások voltak. Van még egy oka, hogy mindez most papírra kerül: az emberek többségének igen szegényes a fantáziája és szexuális élete monoton, unalmas, gépies, érzéketlen. Ezek az írások reményeim szerint felpezsdítik az átlagember szexuális életét, ízt, zamatot adva neki.

Friss topikok

  • araginno: Hát nem is tudom.Én végig olvastam az egészet,tehát az összes blog bejegyzést.Azt írja a blog író,... (2020.09.15. 21:01) Újabb swinger élmény
  • medic-er: Akinek esetleg megvannak az 55 es 66 közötti reszek, illetve a 96 utaniak, kerlem jelentkezzen! Kö... (2016.08.29. 16:32) Kellemes karácsonyi ünnepeket
  • ocsikenek: szép... (2014.10.06. 10:31) Séta a parkban
  • Zooé: Patent enyit tudok hozzá fűzni www.megerintelek.com/masszazs-videok (2013.01.05. 23:22) Boulder City
  • Funny Hill: @Quantus: Igen, a többi is átkerül a blog.hu-ra. És néhány új is. (2012.11.06. 21:56) Jake és a kocsikázás

Címkék

bob (1) bobby (4) cathy (1) chris (2) cindy (1) craig (1) csoportszex (7) danny (3) exhibicionista (19) felipe (1) gangbang (4) greg (1) gruppen (8) hank (2) j-dee (2) jake (12) joe (1) kelly (1) melinda (6) nudista (1) park (2) paul (1) sean (1) strand (2) sue (1) tim (2) villantás (20) violet (1) zac (1) Címkefelhő

Boulder City

2012.12.19. 19:53 | Funny Hill | 1 komment

A rekkenő hőségben folytattuk utunkat Boulder Citybe. Az autó ugyan klimatizált volt, de én azt nem bírom, megfájdul a fejem tőle és néha meg is fáztam már miatta, ezért inkább lehúzott ablakokkal közlekedtünk. Én imádom a forróságot és Jake se nagyon ellenkezett, főleg miután kérésére minden ruhámat ledobtam és anyaszülten heverésztem az anyósülésen.

szőke ribanc meztelen csöcs

Az autó roppant hasznos dolog — s itt nem elsősorban arra gondolok, amire legtöbben. Hasznos az erotika területén is, hiszen nem csupán eljuttat távoli helyekre, messze az otthontól, hanem egyben védelmet is nyújt. Itt nyugodtan lehet meztelenkedni. Ha gáz van, csak továbbhajtunk. Az utcán úgy vagy meztelen, hogy legtöbben észre sem veszik, mert az emberek nem szoktak kutatva belesni minden autó szélvédője mögé. Végszükség esetén a hátsó ülésre is lehet ülni, oda még nehezebb belátni. Ugyanakkor, ha meg akarod mutatni magad valakinek, csak lehúzod az ablakod. Védelmet nyújt tehát a nem kívánatos tekintetek elől, és védelmet nyújt fizikailag is, ami szintén nem elhanyagolható. Én imádok csupaszon autókázni — de legalábbis valamilyen szinten kitárulkozva. Hihetetlen milyen kevesen veszik észre hiányos öltözetemet ilyenkor, főleg a nagyvárosokban, ahol csak bambulnak ki a fejükből az emberek. Néznek, de nem látnak. Kisebb településeken már más a helyzet, ott kíváncsibbak az emberek, főleg ha idegen autót látnak. Olyankor megnézik az utasát.

Az út alatt sikerült szundikálnom kicsit. Mikor beérkeztünk a városba, Jake igyekezett elkerülni a forgalmasabb utakat. Így például könnyen hihető volt, hogy eltévedtünk és útbaigazítást kell kérnünk. Ilyenkor Jake a fiatalabb srácokat nézte mindig ki nekem, de ha megláttam egy szimpatikus nyugdíjast, tőle is szívesen megkérdezte az útirányt. S mindeközben a szerencsések megcsodálhatták csupasz testemet :) Így volt ez ezúttal is.

Első kiválasztottunk kapásból két tizenéves srác volt. Jake lelassított mellettük és felettem áthajolva a lehúzott ablakon kiszólt. Eltévedtünk, nem mondanák-e meg az utat? A srácok meglepődve bámulták melleimet és kopasz puncimat, én meg széles mosollyal üdvözöltem őket. "Hi."

A módszer lényege ennyi. Ezt aztán lehet variálni a végtelenségig. Lehet csak kigombolt blúzban, lehet csak felcsúszott szoknyában és kikandikáló puncival, lehet teljesen csupaszon. Lehet úgy, hogy otthagy velük hadd cseverésszünk, lehet úgy, hogy alvást szimulálva heverek csupaszon. Mindegyiket kipróbáltuk. Nehéz lenne eldönteni, melyik a legjobb. Valószínűleg a szituáció határozza meg. Megesett, hogy csak bal mellem lógott ki a blúzból, miközben egy férfival társalogtam a Wal-Mart parkolójában, mégis úsztam a gyönyörben. Számomra a másik fél reakciója az, ami döntően számít. Ha örömet tudok szerezni, akkor én is jól érzem magam. A szex maga nem fontos, az másodlagos. Az izgalmi állapot az elsődleges. A hosszan tartó izgalmi állapot. S erre a meztelen autózás az egyik legjobb megoldás.

Miután a srácok alaposan megnéztek, megköszöntük a segítséget és tovább hajtottunk. Két sarokkal odébb Jake megint segítséget kért. A piros lámpánál várakozva egy fiatalabb fekete srác közeledett. Ő sokkal kevésbé lepődött meg, széles vigyorral méregette testemet. Jake-re nem is nagyon figyelt, válasz helyett is csak zöldségeket beszélt. Figyelme kizárólagosan rám terjedt ki. Leginkább húsos puncim izgatta, amit szét is húztam neki még nagyobb örömére. Aztán a lámpa zöldre váltott és szó nélkül tovább hajtottunk.

S ekkor meglepedt Jake. Előhúzott az ülés alól egy sárgarépát. Felnevettem. Rögtön tudtam mire gondol.

"Viccelsz?"

"Dehogy" — felelte. "Dugd csak fel."

Meglehetősen nedves voltam már, ezért örömmel feltoltam lyukamba a zöldséget. Teljesen friss volt, tiszta, reggel vehette. És kemény, kicsit rücskös is. Komótosan dugattyúztam magamat.

Megláttuk következő áldozatunkat. Fiatal fehér srác volt megint, éppen telefonált és nagyon sietett valahová. Jake rámszólt, hogy ne döfködjem magam, csak hagyjam bedugva. Lelassított és kiszólt neki. A srác felénk nézett egy pillanatra és bosszúsan odaszólt.

"Bocs, sietek."

Majd hirtelen visszafordult. Rám meredt tekintete, nyitva maradt a szája, majd pár másodperc késéssel beleszólt a telefonba.

"Visszahívlak."

Rámosolyogtam. Benézett az ablakon, s akkor látta meg a répát. Megint meglepődött. Megint rámosolyotam. "Hello."

Jake belekezdett a mondókába, de a srác puncimból kiálló répámat bámulta továbbra is.

"Hé!" — förmedt rá Jake. A srác riadtan kapta fel fejét.

"Ne a csajom pináját bámuld, hanem segíts megtalálni az Adams sugárutat!"

"Oké oké" — felelte a megszeppent srác.

"Ugyan Jake, hadd bámulja" — csitítottam, s megint mosolyra fakadtam. Lenéztem lábaim közé. A répa több mint fele bennem volt. Bizarr látvány volt.

A srác összeszedte magát és végighallgatta Jake-et, majd elmagyarázta a legrövidebb utat. Megköszöntem és tovább mentünk.

"Durva voltál vele" — mondtam.

"Ugyan bébi. Így is ez marad élete legizgalmasabb napja."

S ahogy ezt kimondta, lenyúlt és tövig nyomta belém a répát. Hangosan felnyögtem. Nem hagyta ennyiben, hanem határozottan dugattyúzott jobb kezével, míg a ballal kormányzott. Nyögéseim szintén nem maradtak abba. Jake felgyorsított. Az autóval is és a kezével is. Ujjaimmal csiklómat dörzsölve rásegítettem. Jake hirtelen fékezett, én meg elmentem. Piros lámpához érkeztünk, majdnem átmentünk rajta. Életveszélyes volt. Lassan folytattuk utunkat, közben lecsillapodtam.

"Van itt egy park a közelben, ott kiraklak. Hívlak amint végeztem és felveszlek."

Tudta, nem fogok unatkozni, hisz egyik első kalandunk is egy parkhoz kötődik. Szívesen elkísért volna, de mondta az üzleti ügyet mindenképpen le kell rendezni és én ott unatkoznék.

Behajtottunk a parkolóba. Épp be akart állni, mikor észrevettem egy idősebb, kopasz embert a távolban, amint beül az autójába.

"Oda!"

Jake elvigyorodott. Beálltunk mellé. Rajtam csak a napszemüveg, a répa még mindig bennem. Kiszálltam az autóból és mintha nem is venném észre a tőlem két méterre kukkoló öreget, lassan kihúztam puncimból a répát és a két kocsi közé ejtettem a földre. Visszafordultam és előhúztam miniszoknyámat és blúzomat, amiket a kocsik között állva magamra öltöttem. Mindeközben kényesen ügyelve arra, nehogy ránézzek az öregre. Mintha észre se venném. A napszemüveg alól persze figyeltem reakcióit. Megragadtam retikülömet és elköszöntem Jake-től, aki rögvest elhajtott. Megindultam a park felé. Ez a kis show jólesett.

 

----------oOo----------

 

A parkokban az a jó, hogy az emberek nem rohannak. A padokon lehet ücsörögni, beszélgetni. A fűben szintén. Lehet ismerkedni. S ilyenkor elég pár gomb kioldása a blúzon. Délelőttönként sok az idős ember, ez is jó pont számomra. Hétvégente viszont inkább családosok mennek ki, gyerekekkel — akkor én nagy ívben elkerülöm a parkokat.

nagy csöcsökNem sok ember lézengett. Nagy volt a meleg is. Már a fél parkot bejártam, mire találtam egy megfelelőnek tűnő férfit. Még vagy ötven méterre volt, lassan lépkedett, nézelődött. Kigomboltam blúzomat annyira, hogy egyik mellem majdnem kiessen, de csak majdnem. Merevedő bimbóm már látszott, s ez a fontos. Feltoltam napszemüvegem, hogy meglegyen a szemkontaktus. Ahogy közeledtünk, észrevette kigombolt blúzom és elvörösödött. Mikor egymás mellé értünk, rámosolyogtam, ő meg elkapta fejét és káromkodott egyet. Sebaj. Pár méter után hátrafordultam, s akkor vettem észre az öreget a parkolóból. Nocsak. Tisztes távolságból követett. Balra levágtam az utat, hogy lássam, valóban követ-e? Valóban, olyan száz méterre mindig mögöttem volt. Mivel nem sokan voltunk az egész parkban, ezért elég feltűnő volt. Igaz, csak akkor tűnt fel nekem is, amikor először hátrafordultam.

Közeledtem egy padhoz, ahol egy férfi üldögélt. Ebből a távolságból képtelen voltam a korát megsaccolni. Megálltam és bevártam, hogy az öreg is közelebb legyen. Úgy 50 méterre, félúton, gondolom óvatosságból megállt. Lehúztam miniszoknyámat, s közben lopva figyeltem a napszemüveg alól. Mindent látott. Rendben. Haladtam tovább a pad felé, kezemben a szoknyával.

Blúzom pont leért fenekemig, így direkt módon nem látszott, hogy alul fedetlen vagyok. Leültem a padra az idegen mellé. Negyven körüli, fekete hajú, borostás férfi volt. Olasznak vagy spanyolnak tűnt első ránézésre. Olasz volt, Antonio, vagy csak Tony, egy étteremben dolgozott Las Vegasban. Megkínált egy kis langyos sörrel, amit szíves örömest elfogadtam. Kérdezte mi járatban vagyok. Elmeséltem, hogy a páromat kísértem el, aki üzleti ügyben jött. A beszélgetés kellemes volt. Blúzom pont annyira volt nyitott, hogy egyik mellem szépen látsszon. Szoknyám a kezemben szorongattam, blúzom alól pedig időnként kibukkantak nedves ajkaim, ami biztos szép látványt nyújtott. Körülnézve megnyugodva konstatáltam, hogy a parkolós öreg a fűben heverészve várakozott. Tony ekkor meglepett.

"Csinos melled van."

"Ó, köszönöm" — feleltem elpirulva.

"Megnézhetem a másikat is?"

Körülnéztem a biztonság kedvéért. Bólintottam és végig kigomboltam blúzom. Füttyentett egyet, mikor tekintete puncimra tévedt.

"Tudok egy táncos állást Vegasban, ha érdekel" — mondta széles mosollyal arcán.

"Igazán?" — kérdeztem. "Gondolod megfelelnék?" — folytattam butuskán.

"Nem is tudom... Mutasd csak magad!"

Felálltam a padról és ledobtam magamról a blúzt. Ott álltam előtte teljesen meztelenül.

"Fordulj meg!"

Ahogy megfordultam, láttam az öreget szemem sarkából, ahogy meredten bámul.

Visszaültem és visszahúztam a blúzt, de nem gomboltam be, nyitva hagytam. Tovább csevegtünk és két fiatal srác ment el mellettünk. Jól megnézték melleimet és puncimat. Felnevettünk mindannyian. Tony jelezte, hogy nagy sajnálatára most rohannia kell, de kezembe nyomott egy névjegykártyát és megígértette velem, hogy még ma felhívom.

pucér pinaEgyedül ücsörögtem tovább a padon, kigombolt blúzban és kitárt combokkal. Vártam, hogy az öreg végre leszólítson. De ő csak ücsörgött a fűben 50 méterre tőlem.

Már egy ideje üldögéltem és épp gondoltam, hogy elegem van ebből, mikor megindult felém. Félénken nézett rám. Na, gondoltam, ebből se lesz semmi. Ekkor megláttam a kezében a füstölgő cigarettát. Gyorsan belekotortam retikülömbe és előhúztam egy szálat. Mielőtt elsétált volna előttem, én szólítottam le.

"Kaphatok tüzet?"

Meglepedten fordult hozzám és már lángolt is az arca. Izgatottan húzta elő az öngyújtót zsebéből és nyújtotta felém. Rágyújtottam. Jó mélyet szívtam belőle és kifújtam.

"Kösz."

Csak állt ott bambán.Már lépett volna le, de közbevágtam.

"Hogy hívnak?"

"Christopher... Chris."

"Hi Chris. Én Elke vagyok."

A nevemre háromszor is rákérdezett. Mondtam, ez egy német név. Mindenesetre a beszélgetést elindítottam, a jeget megtörtem. Innentől csak ritkán veszítek.

Leült mellém és szótlanul nézte testem.

"Szeretek napozni" — motyogtam, leginkább úgy magam elé, semmint neki.

"Ahaaaa... Most jól süt a nap" — jött a béna válasz.

"Utálom a bikinivonalat. Mint látod, rajtam nincs is."

Végignézett vagy ötvenedszer testemen.

"Nincs... valóban nincs."

"Táncos leszek Vegasban" — közöltem. "Szerinted milyen a testem? Megfelel erre a melóra?" Ezzel fel is álltam és ismét levettem blúzomat. Neki is megmutattam csupasz valóm elülről-hátulról. Majd visszaültem a padra. Szerencsére még mindig elég kihalt volt a park.

"Csodálatos" — mondta elcsukló hangon Chris.

Nyomtam egy puszit az arcára. "Köszi."

A blúzt ezúttal nem vettem vissza. Még vagy negyedórát beszélgettünk. Néhány embert láttunk kellő távolságban, de mifelénk egy árva lélek sem jött. A beszélgetés marha unalmas volt, humorérzéke sem volt az igazi, de ő élvezte a látványt, én meg élveztem, ahogy kitárulkozhatok előtte. Most már nyíltan bámult, szemeimbe nem is igazán nézett, tekintete folyton meztelen testemen legeltette. Furcsa mód kezei nem indultak meg egy pillanatra sem.

"Úgy innék egy jó kávét!" — mondtam csak úgy a levegőbe.

"Én remek kávét készítek" — szól az öreg. Nocsak.

"Valóban?"

"Igen, eredeti olasz kávé, profi géppel."

Kiderült, régebben kávéházban dolgozott Vegasban.

"No, azt szívesen megkóstolnám" — szóltam mosolyogva.

"Oké."

Felálltunk a padról és elindultunk. Én a miniszoknyát és a blúzt is kezemben hoztam. Ezen kicsit csodálkozott, de én pucéron akartam sétálni a parkban. Élveztem nagyon. A fél parkot bejártuk. Két fiatal srác (nem az előzőek) és egy középkorú pár meglátott, de nem különösebben érdekelt. Már közeledtünk a parkolóhoz. Itt, gondoltam, már lesznek emberek, ezért megálltam egy pillanatra és a blúzt magamra vettem. Beültünk az autójába és elhajtottunk.

Valami külvárosi utcácskába érkeztünk. Amint beléptem az otthonába, első dolgom volt levetni magamról a blúzt. Ennek szemlátomást örült.

"Ha táncos akarok lenni Vegasban, szoknom kell a pucérkodást" — mondtam nevetve.

Lerúgtam a cipőt is és így már teljesen meztelennek, teljesen szabadnak érezhettem magamat. Bejártam szerény otthonát. Már nagypapa volt, ez látszott a családi fotókon. Fiatal korában meglepően jóképű volt Chris. S ekkor éreztem, ahogy megsimogatja fenekemet. Végre. Feléje fordultam mosolyogva.

"Kész a kávé" — mondta.

Leültünk a tv elé a kanapéra és behozta a gőzölgő feketét. Fennséges illata volt. Némi péksütemény is volt hozzá. Elterültem kényelmesen mellette, kitárt puncimat feléje fordítottam és lassú masztiba kezdtem. Nem kellet szerencsére sokáig várnom, hamar rábukott és mélyen benyalt. Ez már nagyon hiányzott. Forró puncim már tocsogott a lében. Jól nyalt. Annyira, hogy el is élveztem tőle. Az egész napos izgatottság végre felszínre tört.

m81-4.jpg

Viszonzásul előkotortam nadrágjából ágasodó farkát és kezelésbe vettem. Nagy farka volt! Fiatal korában biztos kőkemény is, mostanra a keménység már megkopott, de így is elég hosszú és vastag volt. Hosszasan szoptam, hogy minél jobban megízlelhessem. Mikor már úgy éreztem, elérte a maximális keménységet, bevezettem lyukamba és nagyon kellemes, visszafogott tempójú kefélés következett. Nagyon finom volt, érződött rajta, hogy sokat kefélt életében. S ekkor megcsörrent a mobilom.

Szerencsére elérhető közelségben volt retikülöm. Jake volt az.

"Itt vagyok a parkolóban. Merre vagy bébi?"

"Épp baszok" — feleltem hangos nyögések közepette.

"No de merre?" — kérdezte nevetve.

"Mi a címed?" — fordultam Chrishez.

A címet bemondva Jake közölte, ismeri a környéket, hamarosan megérkezik.

Mi keféltünk tovább.

Hamarosan tényleg csengettek. Feltápászkodtam és ajtót nyitottam. Jake megpuszilt és belépett. Visszamentünk a nappaliba és visszaültem Chris farkába. Chris meglepődött kicsit, de rövid üdvözlés után ment minden tovább.

Jake nem sokat teketóriázott. Lehúzta sliccét és fenekembe tolta. Aztán pozíciót váltottunk, Jake került alám, a popsimba, Chris meg felülről kefélte a puncim. Ezt a szendvics pózt nagyon szeretem, annak idején Luc férjemmel is előszeretettel alkalmaztuk. Aztán jöttek a különféle bonyolult pozitúrák. Chris most bekeményített és másodszor is orgazmusom lett. Kezdtem fáradni, pedig Chris még el sem élvezett. Kikaptam magamból farkát és szoptam a legjobb tudásom szerint. Hirtelen megrándult párszor és forróság árasztotta el számat. Finom íze volt.

Már gondoltam elvonulok a zuhanyzóba, de Jake megragadott és eszeveszett tempójában kefélni kezdett. Egyik sikoly a másik után hagyta el torkomat. Kőkemény farka fáradhatatlanul baszta puncimat, én meg az ájulás és a következő orgazmus közötti szűk mezsgyén egyensúlyoztam. Aztán hirtelen összerándultam és robbantam. Jake lelassított, kihúzta a faszt és arcomra locsolta tartalmát. Pár percig pihentünk, majd Jake elment zuhanyozni. Chris közben megköszönte nekem a fergeteges kalandot és megígértette velem, hogy meglátogatom, ha legközelebb arra járok. Jake visszajött és én mentem el zuhanyozni, aztán felöltöztem és leléptünk.

Úton hazafelé megkérdezte nem szeretnék-e még leszopni valakit, mert akkor úgy tervezi meg az utat, de visszautasítottam, mondván mára kész vagyok.

El is aludtam. Mikor ébredezni kezdtem, valami szőröset éreztem arcomon és ajkaimon. Félig öntudatlan voltam. Számba került egy farok. Gondoltam Jake megint kanos. Még mindig félálomban leengedtem torkomba és lassan szopni kezdtem. Aztán hirtelen furcsa lett az íze. Olyan ismeretlen. Kinyitottam szememet és egy néger faszt szoptam. A nyitott kocsiajtóban állt mellettem, a másik oldalamon Jake figyelt. Nagydarab néger volt, olyan 120 kilós lehetett, nagy farokkal, alig fért be a számba. Mögötte egy vékony néger srác állt, kezében hosszú, vékony farkát húzogatta. Visszanéztem Jake-re, aki csak bólogatott, hogy szopjak csak. Végre kezdtem magamhoz térni. Gyorsítottam a tempón és arcomra vertem a spermát. Rögtön odafurakodott a vékony srác és számba tolta remegő, merev dákóját. Most már nem kapkodtam el, élvezettel szoptam a fiatal kölyök kemény büszkeségét. Talán apa és fia lehettek. Úgy ránézésre legalábbis. Vannak nők, akik rajonganak a fekete farkakért. Én semmi számottevő különbséget nem tapasztaltam. Számomra majdnem mindegy — de ha lehet, inkább fehér legyen. Nem tudom miért, talán a látvány miatt. A fehér jobban tetszik. Kihúztam számból és kézzel vertem. Fehér nedűje szintén arcomon landolt. Jake beindította a motort és már mentünk is. Alig volt időm becsukni az ajtót.

"Mi volt ez?" — kérdeztem, a spermát kenegetve arcomon.

"Gondoltam legyen szépen lezárva ez a mai nap." Huncutul mosolygott.

"De megbeszéltük, hogy nem akarom!"

Veszekedtünk hazafelé menet. Haragudtam rá, mert nem tartotta magát a megbeszéltekhez. És haragudtam rá, mert jól ismerte testemet, vágyaimat, határaimat. Azért nem akartam szopni, mert már túlzásnak tartottam, nem azért mert nem vágytam rá. És ezzel ő nagyon is tisztában volt. Tudta, ha már a számban van, megteszem. Haragudtam rá, mert korábban én irányítottam a történések egész folyását és minden úgy történt, ahogy én akartam. Amikor vele voltam, akkor pedig Jake vette át az irányítást. És ebben volt jó és rossz dolog is. Amikor két erős akaratú és határozott ember elképzelései nem találkoznak, abból bonyodalom származik. Haragudtam rá, de szívem mélyén tudtam, hogy egy fantasztikus napot köszönhetek neki, elsősorban neki. Arcomon a dupla adag száradó spermával mindenesetre mókásan hangozhatott, amit mondtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkemetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr284973648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: park villantás exhibicionista jake
süti beállítások módosítása